Bedside crib

Aa3

Blir kjent med forumet
Hei, noen som har anbefalinger angående bedside crib? Forrige gang hadde vi troll, syns den var veldig grei bortsett fra mye lyd når man tar opp gjerdet etter nattamming. Vil gjerne ha en som ikke festes til sengen, men med enkelt gjerde/rullegardin som lett kan taes opp og ned uten mye bal. Det er dessverre få baby butikker man fysisk kan gå i for å se på de forskjellige sengene og «teste de ut» :confused004

Hei, noen som har anbefalinger angående bedside crib? Forrige gang hadde vi troll, syns den var veldig grei bortsett fra mye lyd når man tar opp gjerdet etter nattamming. Vil gjerne ha en som ikke festes til sengen, men med enkelt gjerde/rullegardin som lett kan taes opp og ned uten mye bal. Det er dessverre få baby butikker man fysisk kan gå i for å se på de forskjellige sengene og «teste de ut» :confused004

Vi har en Moweo bedside crib, den er av tøy typen med glidelås for å rulle ned kanten (og stang som hektes av rammen øverst) så jeg har ikke festet den til senga vår. Jeg har egenglig ikke brukt å åpne kanten, jeg bare skyver criben litt vekk fra senga og plukker han opp, synes det er en fordel å lettere kunne komme ut av senga selv når den ikke står fast. Litt fikling for å åpne stanga synes jeg og glidelåsen bråker ikke akkurat, men lager glidelåslyd så blir jo litt lyd når man lukker. Synes madrassen er hard og tynn, altså madrass skal være fast, men den er hard med en papplate eller noe under, men gutten sover godt på den, så er vel grei. Litt skeptisk til at det er tøyvegger rundt hele (er netting litt høyere opp på begge sidene) i fht luft, han har greid å vri seg til siden så litt redd han blir liggende mot kanten, senga er jo ikke så stor. Men vi har et sammenrullet teppe i en U rundt bein/kropp så da holdet han seg på plass midt i senga. Jeg tenkte forsåvidt at jeg kunne ta den med som reiseseng på hytta, men når jeg fikk den skjønte jeg det var litt mer fiklete å montere til at jeg gidder det.

Altså jeg rr fornøyd med den for mitt bruk men ikke perfekt seng :) barnas hus har vel et par ulike typer bedside crib om du har det i nærheten

Back
Topp