Timeline bilder/video

WannabeSuperMamma

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Hei ❤️ Er det noen andre som skal/har begynt på timeline bilder eller video?

Jeg begynner idag ihvertfall :joyful: Jeg synes det er såå koslig å kunne dele denne tiden med barnet når hun/han blir større :joyful: Også har vi en hund som er en veldig fin prop på bildene!

Jeg skriver også gravid dagbok. Flere som har kastet seg på den bølgen ? ❤️

Hei ❤️ Er det noen andre som skal/har begynt på timeline bilder eller video?

Jeg begynner idag ihvertfall :joyful: Jeg synes det er såå koslig å kunne dele denne tiden med barnet når hun/han blir større :joyful: Også har vi en hund som er en veldig fin prop på bildene!

Jeg skriver også gravid dagbok. Flere som har kastet seg på den bølgen ? ❤️

En artig ide! Hvor ofte tenker du å ta bilder? :happy:

Begynte med bilde idag 8+0. Startet 7+0 forrige graviditet, men da var jeg litt slankere :hilarious: gjorde ikke noe stort ut av det, la inn i babyverden appen hver uke. Man merker egentlig ikke hvor raskt magen vokser på 1 uke, men når jeg så på bildene var det skikkelig gøy å følge med. Koselig å se tilbake på idag ❤️

Gjorde det med de to forrige, men ikke kommet i gang ennå denne gangen. Takk for påminner, kanskje jeg skal begynne nå :)

Begynte med bilde idag 8+0. Startet 7+0 forrige graviditet, men da var jeg litt slankere :hilarious: gjorde ikke noe stort ut av det, la inn i babyverden appen hver uke. Man merker egentlig ikke hvor raskt magen vokser på 1 uke, men når jeg så på bildene var det skikkelig gøy å følge med. Koselig å se tilbake på idag ❤️
SÅ koslig prosess ❤️ Føler at man "gjør noe".. Forsvinner fort ett par timer :hilarious: Nå tar jeg med stativ og lerret.. Leker proff.. Men ble bra synes jeg :joyful: Hvor ofte skal du ta bilde ? Litt usikker selv..

SÅ koslig prosess ❤️ Føler at man "gjør noe".. Forsvinner fort ett par timer :hilarious: Nå tar jeg med stativ og lerret.. Leker proff.. Men ble bra synes jeg :joyful: Hvor ofte skal du ta bilde ? Litt usikker selv..
Wow nei jeg gjør det så enkelt at det er med en gang jeg står opp, i bestemortrusene på badet etter en runde på do :hilarious: tar hver nye graviduke :happy:

Wow nei jeg gjør det så enkelt at det er med en gang jeg står opp, i bestemortrusene på badet etter en runde på do :hilarious: tar hver nye graviduke :happy:
Det enkle er ofte det beste :D Bare jeg som er over gjennomsnittet glad i å ta bilder :angelic: Hver uke ja... Det er jo kanskje best, også kan man velge de beste bildene ut fra mange❤️

Har skrevet dagbok, bare fordi jeg vet hvor fort jeg glemmer :hilarious:
Har også tatt et bilde av magen nesten med en gang, mest bare for å vise meg selv og eventuelt andre som måtte lure at magen var IKKE flat før jeg ble gravid heller (selv om jeg blir sett på som tynn). Foreløpig er det ingen endringer på magen, så har ikke tenkt så mye mer på dette med bilder, men det blir nok mer aktuelt etterhvert. Tror det er lett å angre i ettertid om man ikke tar bilder.

Enig! Bedre å ha, enn å angre! Skriver du dagbok i fritekst, eller skriver du i en av de som er populære nå ? :joyful:

Jeg skriver i en som heter "Gravid Journalen" laget av Filiokus :joyful:

Jeg vet ikke.. Tenkte 1 gang i måneden, men kanskje jeg må ta oftere :joyful: :joyful: Hva synes du ?
Hm, de første ukene tror jeg ikke det er så stor forskjell. Kanskje jeg må ta ett nå snart, også nærmere uke 12 og så fortløpende hver uke eller annenhver uke. :D

Enig! Bedre å ha, enn å angre! Skriver du dagbok i fritekst, eller skriver du i en av de som er populære nå ? :joyful:

Jeg skriver i en som heter "Gravid Journalen" laget av Filiokus :joyful:
Har bare laget meg en word-dokument, og noterer ned type nye symptomer, hvordan formen er, hvem vi har fortalt om graviditeten til, legetimer mm.

Jeg er i uke 12/13, har ikke tatt noen bilder fordi jeg er lubben og egentlig ser gravid ut fra før :yuck:;) kanskje jeg begynner etterhvert når magen syns litt mer…

Har ikke gjort det ennå sa jeg ikke føler magen har vokst noe, kan være jeg stsrter etterhvert.

Back
Topp