Fødsel og opphold i Bodø.

Barnehagelærer30

Gift med forumet
Febbisbebbis'18
Augustlykke 2022 ❤️
Er det noen som har måtte oppholde seg på sykehushotellet i Bodø over lengre tid før fødsel? Hvordan fungerer det, kan mannen få overnatte der? Hva med jentungen(vi har mulighet for å avlevere henne en annen plass dersom fødsel skulle starte)? Er det hotellet som et hotell, eller som et sykehus? Er det do og dusj på rommene?

Hvordan erfaring har dere med fødsel i Bodø? Begynner å nærme seg, så begynner å bli litt spent på fødested.

Fødte i juli, bodde 1 natt på sykehuset før fødsel. Var ikke på selve sykehuset, men et hotell i byen. Helt vanlig hotell, samboer bodde med meg.
Ring føden i Bodø og spørr:) Føden i Bodø er 10/10, så utrolig fornøyd med oppfølging. Ingen spørsmål var dumme.
Ja, her er det snakk om at jeg kanskje må bo der i fem uker. Supert å høre at du var fornøyd med oppholdet hvertfall!

Er det noen som har måtte oppholde seg på sykehushotellet i Bodø over lengre tid før fødsel? Hvordan fungerer det, kan mannen få overnatte der? Hva med jentungen(vi har mulighet for å avlevere henne en annen plass dersom fødsel skulle starte)? Er det hotellet som et hotell, eller som et sykehus? Er det do og dusj på rommene?

Hvordan erfaring har dere med fødsel i Bodø? Begynner å nærme seg, så begynner å bli litt spent på fødested.

De kan bo der sammen med deg, men vil ikke få dekt oppholdet. Mener jeg.
Det er som et vanlig hotell, med do og dusj

De kan bo der sammen med deg, men vil ikke få dekt oppholdet. Mener jeg.
Det er som et vanlig hotell, med do og dusj
Supert! Tusen takk! De kommer ikke til å bli boende der hele tiden, men jeg håpet at jeg skulle slippe å måtte være alene hele ferien. Det var godt å høre!

Back
Topp