Jeg har hatt graviditet i eggleder, og det merket jeg ganske godt i alle fall. Fikk kun svake tester først noen dager etter IKM, og hadde ingen andre symptomer foruten lett ømme bryst, hadde lette blødninger med brunlig blod. Fikk tidlig sterke smerter på høyre side hvor graviditeten satt og måtte operere 4+5. Har inntrykk av at det blir oppdaget ganske tidlig, men finnes nok store variasjoner her også. Får du ikke henvisning til TUL fra fastlege? Synes det er rart om de ikke er villig til å utrede om det kan være den minste sjangse for at det er det, kan jo potensielt bli veldig farlig om det skulle sprekke. Hvor langt er du på vei i dag?
Ja sånn egentlig så er det nok ikke det, men man begynner jo å lure på alt, grunnen til at tanken har streifet meg er at jeg har et slags hold i venstre side, men absolutt ikke smerter. Skal inn igjen i morgen for å måle HCG på ny så håper jeg at jeg får noe svar litt senere i morgen. Testene mine er sterkere enn sterkest da, og symptomene ganske sterke.. Blir ikke helt klok på det her

Men er nå bare ca en uke til så det får bare gå