Nedtelling til OUL

Uff.. får du ny ultralyd for oppfølging? Håper alt er en misforståelse og at gutten er frisk :Heartred

Vi blir henvist til St. Olavs for fostermedisinsk vurdering av hjerte? Jeg håper også det er en feil og hun ikke fikk sett skikkelig. Ble skikkelig lei meg og redd.

Først var jeg egentlig bare lettere lei meg fordi jeg fikk indikasjon om at det var jente i uke 14 og når hun sa det var gutt fikk jeg litt sjokk for hadde liksom sett for meg hele scenarioet med endelig å få en jente.. Men den skuffelsen bleknet ganske fort når hun sa hun så avvik på hjerte. Vil bare ha et friskt barn! Både jeg og mannen gikk derfra med flere spørsmål og en slags sorg.

Føler jordmor burde uttalt seg anderledes for å forhindre unødvendig bekymring. Hverken er dem leger eller hjertespesialister..

I morgen tidlig!! Føler jeg er sistemann med OUL her nå :wacky:
Jeg lurer på om kanskje jeg blir sist! :hilarious: For nå har vi valgt å betale for utvidet midtveis-UL (som nok inneholder akkurat det samme som OUL i Norge) på kontrollen på tirsdag (da er jeg 20+2). Så da har jeg 4 dager igjen. Gruer meg helt vanvittig.

Back
Topp