Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har bestilt careless bikini, men jeg har ikke mottat den enda, tror den vil bli veldig fin både på gravidmage og året etter når magen kanskje fremdeles er litt «slapp»Jeg har sett på careless bikiniene. En av modellene på instagramkontoen har gravidmage, og det ser veldig fint ut! Men litt usikker på valg av størrelse
Jeg har bestilt careless bikini, men jeg har ikke mottat den enda, tror den vil bli veldig fin både på gravidmage og året etter når magen kanskje fremdeles er litt «slapp»oppdaterer her når jeg har mottat og prøvd den
de har en størrelsestabell på hjemmesiden
Jeg ser gravid ut. Men er bare oppblåst.Ja
Hva tenker dere å bruke? Både i svømmehall og på stranden.. nå ser jeg litt oppblåst ut, men om en mnd eller to så popper nok magen![]()
Jeg har sett på careless bikiniene. En av modellene på instagramkontoen har gravidmage, og det ser veldig fint ut! Men litt usikker på valg av størrelse
Jeg har bestilt careless bikini, men jeg har ikke mottat den enda, tror den vil bli veldig fin både på gravidmage og året etter når magen kanskje fremdeles er litt «slapp»oppdaterer her når jeg har mottat og prøvd den
de har en størrelsestabell på hjemmesiden
Ikke sikkert du trenger ny til sommeren, nei for min del er det litt i forhold til å gå i svømmehall osv utover høsten i tilleggJeg tenkte ikke å kjøpe siden termin er i desember... Er det egentlig behov for eget badetøy denne sommeren?
Hva slags type truse kjøpte du?
Jeg er helt i øvre mål på small på truse, men vurderer å kjøpe medium mtp at den ikke skal bli stram over magen!?
Jeg mottok den i går, kjøpte High waist truse, den var veldig fin på, men burde nok gått en str opp i truse med tanke på magen, som allerede har vokst en del siden jeg venter tvillingerHar du mottat bikinien nå?Hva tenker du om gravidmage i den du valgte?
Takk for svar!Jeg mottok den i går, kjøpte High waist truse, den var veldig fin på, men burde nok gått en str opp i truse med tanke på magen, som allerede har vokst en del siden jeg venter tvillingerkjøpt S men burde tatt M, så om du er i øvre mål på S, så gå for M
![]()