Liten spire som forhåpentligvis klamrer seg fast

Her rekker jenta jeg har fra før å bli 13år før jeg og samboer får vår første sammen (han har ikke fra før). :Heartred
Kjenner at jeg synes det høres helt perfekt ut akkurat nå med den aldersforskjellen, så blir spennende å se :) og hvem vet, kanskje det blir 2 kjappe nå :rolleyes:

Hei! Jeg venter nummer 2, har ei jente fra februar 2020 fra før av :) Så blir nesten akkurat 3 år mellom dem. Har mistet en i uke 14, så håper det går bedre denne gangen :Heartred

Gratulerer så mye :)

Blir 13 og 16 år mellom barna .
Samboer har ingen barn fra før , så blir vårt første sammen.

er 2,5 år mellom mine 2 første, travelt til tider , men synst det er en fin aldersforskjell :)

Hehe, nei her har jeg de 2 barna fra før og sambo har ingen. Så veldig kjekt om dette går å vi får sammen:)
Men tror ikke eldstemann blir veeeeldig gla for dette:joyful: 15 år og skikkelig ungdom, da forstår jeg det ikke er dritkult å få en baby i hus:smiley-bounce022

Bonusrunde nr 2 her :wideyed:

Jeg hadde ta fra før. De er nå 9 og straks 14.
Ny samboer hadde ingen fra før, så da måtte det liksom bli sånn.

Tredjemann kom på bursdagen til jentungen som da var 12 :joyful: Og nå skal fjerdemann komme i midten av januar.

Jeg blir 37 nå i sommer og livet er skikkelig hektisk med en galen 1-åring i hus, så lurer på hvordan dette skal gå :wacky:

Men de to største er veldig flinke da. Positivt overrasket over hvor koselig de synes det var å få en baby i hus. Eldste kan også passe noen timer, hente i barnehagen osv om jeg trenger litt ekstra hjelp :happy:

Tredjemann kom på bursdagen til jentungen som da var 12 :joyful: Og nå skal fjerdemann komme i midten av januar.

Jeg blir 37 nå i sommer og livet er skikkelig hektisk med en galen 1-åring i hus, så lurer på hvordan dette skal gå :wacky:

Men de to største er veldig flinke da. Positivt overrasket over hvor koselig de synes det var å få en baby i hus. Eldste kan også passe noen timer, hente i barnehagen osv om jeg trenger litt ekstra hjelp :happy:
Så koselig :cat: Jeg tenker du er en sprek og ung 37-åring, man blir jo det når man står i de tenker jeg :happy: Jeg er selv 41 og hadde nok begynt å gi opp tanken på sistemann. Var i utgangspunktet «ferdig», men har de siste 2 årene ønsket et barn til. Jeg føler meg Ikke gammel eller sliten. Tvert imot. Føler meg egentlig roligere nå som gravid enn første. Har også ei venninne på 42 med 2 veldig tette små og noen ganger hører jeg folk snakke om «hvor tungt det må være for henne», men hun er sprek og ser ut som hvilken som helst 32-åring liksom. Mange jeg kjenner snakker liksom så negativt om barn når de begynner nærme seg 40, å så glade de er for å slippe nattevåk osv. men vi er forskjellige. Jeg kjenner jeg bare gleder meg :rolleyes:

Hehe, nei her har jeg de 2 barna fra før og sambo har ingen. Så veldig kjekt om dette går å vi får sammen:)
Men tror ikke eldstemann blir veeeeldig gla for dette:joyful: 15 år og skikkelig ungdom, da forstår jeg det ikke er dritkult å få en baby i hus:smiley-bounce022
Jeg kjenner jeg gruer meg litt til å fortelle de det jeg, selv om de har mast om det og gjerne vil det sånn i teorien så er jeg litt bekymret for om de faktisk synes det er en god idé når alt kommer til alt. Spesielt yngste er veldig knyttet til meg fortsatt, og det har liksom vært oss jentene i flere år. Men jeg håper jo selvfølgelig det går fint for de, og at de synes det er en god ting. Klarer ikke helt å kose meg med tanken før jeg har fortalt de det egentlig :rolleyes:

Dette var godt å lese :happy: Selv om det selvfølgelig er ulikt fra familie til familie så håper jeg også vi får en bra greie med jentene. Skikkelig typisk at det var på bursdagen også da:joyful: men godt å høre storesøster synes det er stas!

Så gøy å se det er flere som får en liten bonusrunde til :angelic: Her blir det 10 og 12,5 års forskjell på de to og denne lille som blir nr 3 i rekka. Riktignok ikke samme pappa på de to første og denne siste da :rolleyes:

Her blir det 9,5 og 12,5 års forskjell :) Gleder meg veldig til å få et lite «enebarn» :hilarious: :hilarious:

Jeg kjenner jeg gruer meg litt til å fortelle de det jeg, selv om de har mast om det og gjerne vil det sånn i teorien så er jeg litt bekymret for om de faktisk synes det er en god idé når alt kommer til alt. Spesielt yngste er veldig knyttet til meg fortsatt, og det har liksom vært oss jentene i flere år. Men jeg håper jo selvfølgelig det går fint for de, og at de synes det er en god ting. Klarer ikke helt å kose meg med tanken før jeg har fortalt de det egentlig :rolleyes:
Veldig likt her, så jeg gruer meg også. Han på 14 år vet jeg ikke syns noe om dette, fordelen er at det kommer ikke som en bombe for dem da vi har måttet få hjelp etter at jeg har hatt brystkreft og gått 6 mnd på cellegift, så mine egg funker ikke som de skal. Å dette har vi våre åpne om med de når vi :) Men hun minste vil nok syns dette er hardt å ikke få all oppmerksomhet fra mor alene lengre (veldig avhening av begge foreldrene) men regner med det går over :)

Back
Topp