Bekkenløsning og murringer

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Hei,

jeg har fått økende smerter i rygg og bekken, særlig på høyre side. Dette gir meg også såkalte mensmurringer. Er det normalt? Det går over når jeg avlaster rygg/bekken, så tror jobat disse murringene er relatert til det. Feks ligger jeg på høyre side kan jeg få murringer bare der, legger jeg meg over på rygg, går det over.

Kan føye til at jeg sjelden har kynnere, så får ikke det av murringene heller.

Last edited:
Jeg har lignende(hatt i 2-3 uker), men tror det bare er nerver som kommer i klem. Hos meg blir murringene sterkere under kynnere, men jeg kjenner også veldig press på b.la blæra da, så tror fortsatt det bare er nerver i klem. Vet ikke da.

Jeg har lignende(hatt i 2-3 uker), men tror det bare er nerver som kommer i klem. Hos meg blir murringene sterkere under kynnere, men jeg kjenner også veldig press på b.la blæra da, så tror fortsatt det bare er nerver i klem. Vet ikke da.

Det kan det jo være også :-) Har mye press på blæra også. Ei som elsker å trampe på den :hilarious: Og da er det noen ganger at det stikker i tissen også. Sånn iler ned gjennom symfysen og hele sulamitten.

Det kan det jo være også :) Har mye press på blæra også. Ei som elsker å trampe på den :hilarious: Og da er det noen ganger at det stikker i tissen også. Sånn iler ned gjennom symfysen og hele sulamitten.

Ja, jeg har også stikkinger "inni der". Kan ikke huske hvordan det var i de to andre svangerskapene, men håper det er frøkna som har lagt hodet godt nedi, og at ting modner litt raskere denne gangen enn med de to første. Håper å føde senest rett etter termin! (maks et par dager over). Jeg er 34+3 i dag! :D

Ja, jeg har også stikkinger "inni der". Kan ikke huske hvordan det var i de to andre svangerskapene, men håper det er frøkna som har lagt hodet godt nedi, og at ting modner litt raskere denne gangen enn med de to første. Håper å føde senest rett etter termin! (maks et par dager over). Jeg er 34+3 i dag! :D

Det hadde vært fint å slippe å gå noe særlig over, det skjønner jeg :) Jeg er bare 30+3 og begynner å synes at tiden går litt langsommere nå :hilarious: Særlig siden jeg gikk amok på å kjøpe babytøy i går og føler meg veldig klar :hilarious: Her hadde frøkna seteleie sist, men kjenner mye langt nedi der, og det er der jeg kjenner hikken hennes mest, så blir spennende etter hvert hvordan leiet blir. Jeg får ikke gå lenge over termin pga. alder, så jordmor sa jeg skal inn på sjekk på termindagen om hun ikke er kommet til da. Har jo mest lyst til at alt bare skal skje helt naturlig og i tide :D

Back
Topp