Tror min mor syns det var mye med tre barn selv. Hun var alene med oss to eldstes en god stund og fikk en attpåklatt med stefaren min. Hun bruker å kommentere at «men dere har nå nok med to» og sier at hun stresser på våre vegne av og til. Hun klarer liksom ikke å IKKE blande seg i alt og tror at meningene hennes er velkommen selv om hun bare spyr de ut og vi gir beskjed at det har hun ingenting med.
Nå høres hun forferdelig ut, og det er hun absolutt ikke, men akkurat på dette området må hun lære seg å holde kjeft og la oss ta egne beslutninger uten å må høre meningene hennes på alt
Jeg er også spent på mannens familie. De har vært veldig glad de to forrige gangene, men han er også minst i søskenflokken og av de to eldre søstrene hans har bare en av dem barn, og hun har èn.
Håper at de alle tar det bedre enn du frykter, men skjønner at det er litt tunge tanker å gå rundt med. Du har rett i det du sier da, dette er deres beslutninger! Forhåpentligvis ser de at søskenene får kjempefine forhold og minstemann/jente får sin egen plass i flokken

Barn nr.3 og itillegg med annen mann.

Sååå deilig å (forhåpentligvis) slippe blodprøver, politiattest, sprøyter, mange legetimer etc etc etc. Så mye enklere når man lager babyen selv