Positiv test 6dpo?

Det var kjemisk:facepalm: 5dpo i nytt forsøk nå :) Og denne gangen skal jeg prøve å ikke teste før 12dpo :laughing002

Er selv 6 dpo i dag. Letrozol kur, håper på klaff. Lykke til

Denne tråden dukket plutselig opp fordi noen ga en reaksjon på et av bildene :D Hvordan gikk det med deg? Jeg ble gravid i juli og fødte nå i april <3
Oiii gamle minner :) ble gravid, men oppdaget MA i uke 12. ble gravid igjen i desember og venter lillesøster øyeblikk :) gratulerer så mye nagini :)

Oiii gamle minner :) ble gravid, men oppdaget MA i uke 12. ble gravid igjen i desember og venter lillesøster øyeblikk :) gratulerer så mye nagini :)

Ser nå at det står septemberlykke, ja :D Masse lykke til med siste innspurt <3 Det er så kos!!! Her nyter jeg ekstrem søvnmangel for tredje og siste gang :hilarious:

Hei, ser at denne samtalen er gammel men jeg har fått 2 positive tester på 7dpo og 8dpo, i dag 9 dpo syns jeg den er svakere. 9 dpo er morgenurin, 7 og 8 er ettermiddagsurin.
Har også hatt litt symptomer med kvalme og vært sliten/trøtt. Hadde veldig oppblåst mage og kortvarige kramper 5dpo, men litt spotting (brunt utflod på papiret).
Kjenner jeg blir litt sprø:sorry: noen som har noen erfaringer?

Hei, ser at denne samtalen er gammel men jeg har fått 2 positive tester på 7dpo og 8dpo, i dag 9 dpo syns jeg den er svakere. 9 dpo er morgenurin, 7 og 8 er ettermiddagsurin.
Har også hatt litt symptomer med kvalme og vært sliten/trøtt. Hadde veldig oppblåst mage og kortvarige kramper 5dpo, men litt spotting (brunt utflod på papiret).
Kjenner jeg blir litt sprø:sorry: noen som har noen erfaringer?
Kan være en streifer, eller bare uheldig med testen. Ønsker deg masse lykke til:Heartred Håper det blir spire!

Back
Topp