Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser de13 dpo, bare ønske-strek?![]()
Ser denSkyggestrek på metode tidligtest? Dpo 9
Tok en early digital i dagHei dere.
Vi har prøvd i mange år. Men har hatt «fri» fra prøving en stund. Så jeg aner ikke når el var, men jeg tror jeg skal ha TR om 3-4 dager. Hatt ømme pupper, kjempe tett i nesa, mensmurringer, og i dag blødde jeg litt. Syntes det var rart at TR skulle dukke opp allerede, og blodet kom bare ved tørk. Tok en test, og den så slik ut
Hva tenker dere? Skygge eller begynnende strek?
Vis vedlegget 380843

Oi oi oiTok en early digital i dag![]()

Håper det går hele veien nå 
Tusen takk! Klarer ikke å tro på det etter over 4 år prøvingOi oi oi
Så moro!Håper det går hele veien nå
![]()

Det er jo helt vilt, så det skjønner jeg veldig veldig godtTusen takk! Klarer ikke å tro på det etter over 4 år prøving![]()

Tusen takkDet er jo helt vilt, så det skjønner jeg veldig veldig godt
Virkelig, gratulerer så veldig mye!!![]()

Gratulerer så masseTok en early digital i dag![]()
Tror kanskje jeg ser noe på øverste bildet, hvor mange dpo?Tok en test idag. Skal sies at denne ikke er tatt med morgenurin. Men føler jeg tyder noe her, men kanskje det bare er en ønskestrek enn noe annet??
alle er fra samme test.
Vis vedlegget 380884 Vis vedlegget 380885 Vis vedlegget 380886
Sniker fra Oktober, denne var helt lik min første positive testErfaring med Make Sure? kom strek innen fem min - ble mørkere litt over 5 min
IKM kanskje 3/4 mai? litt usikker (en venninne sin test)
Er disse kjent for tullestrek?
Ikke kjent for tullestrek. Dette er nok babystrek! Gratulerer til venninnenErfaring med Make Sure? kom strek innen fem min - ble mørkere litt over 5 min
IKM kanskje 3/4 mai? litt usikker (en venninne sin test)
Er disse kjent for tullestrek?
BabystrekTok en make sure (ikke tidlig) test akkurat og der dukka det opp TOOOO streker
Nå gleder jeg meg til db tidlig i morra!

Tror kanskje jeg ser noe på øverste bildet, hvor mange dpo?
I see, da har du jo flere dager med håp ennåHvis jeg går ut ifra når jeg fikk grønnt på ff sppen mtp tappen etc. rundt 10 dpo. Forventer mens på
Tirsdag. Men tempet litt for sent så fikk ikke med meg alt. Så fikk ikke opp ett kryss![]()

I see, da har du jo flere dager med håp ennå
Selv er jeg 14 dpo, og får bare tynne streker.. Likevel, TR har ikke meldt sin ankomst ennå, ikm er egentlig i dag![]()
Spennende da!