Oss testetøser imellom

Så rare tester dette er. Hva er det for slags test? Ser noe der. Men den ser bare skitten ut:p du må kjøpe et annet merke for å se :D:shy:
Haha, er en test fra Normal! Ikke verdens beste.. men streken har blir sterkere det er helt sikkert! Men tør virkelig ikke å stor noe. Om TR ikke viser seg til søndag så blir det CB uke indikator

Her er den tør, vet ikke om dere klarer å se den svake streken :rolleyes:

Vedlegg

• E3AF645F-086F-43BE-B9F6-F645B08D0878.jpeg
    E3AF645F-086F-43BE-B9F6-F645B08D0878.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 147
Her er den tør, vet ikke om dere klarer å se den svake streken :rolleyes:
Ser streken, håper det utvikler seg til en babystrek :nailbiting: Har ikke så god erfaring med Normal testene selv, fikk denne streken på bildet uten å være gravid.. Fikk TR i dag. Krysser fingrene for deg ❤️

Vedlegg

• 03632407-6326-4250-8D23-5E2C6480583A.jpeg
    03632407-6326-4250-8D23-5E2C6480583A.jpeg
    558,5 KB · Visninger: 110
Ser streken, håper det utvikler seg til en babystrek :nailbiting: Har ikke så god erfaring med Normal testene selv, fikk denne streken på bildet uten å være gravid.. Fikk TR i dag. Krysser fingrene for deg ❤️
Noe så kjipt :( når hadde du IKM og har du hatt stabil syklus? Jeg hadde IKM på mandag men stabil syklus, har så bekkenløsning og smerter i korsryggen, puppene klør :bored: Så det som styrker mitt håp

Noe så kjipt :( når hadde du IKM og har du hatt stabil syklus? Jeg hadde IKM på mandag men stabil syklus, har så bekkenløsning og smerter i korsryggen, puppene klør :bored: Så det som styrker mitt håp
Denne testen tok jeg to dager før ventet ikm, har hatt stabile sykluser på 30 dager siste året.. Men etter SA i februar har den vært på 29 og nå denne mnd 32 dager. Har du testet med andre tester? Spent på test hos deg i dag :woot:

Denne testen tok jeg to dager før ventet ikm, har hatt stabile sykluser på 30 dager siste året.. Men etter SA i februar har den vært på 29 og nå denne mnd 32 dager. Har du testet med andre tester? Spent på test hos deg i dag :woot:
da begynte jeg å spotte :dead: skal aldri mere kjøpe de testene

Last edited:
La ut i ikm-gruppa, men legger den til her også! Tok test i morges, så en svaaak strek på tidsfrist og bildet er tatt innenfor tidsfrist! Er det ønsket streksyn fra meg eller er det faktisk noe tro?:rolleyes:

Vedlegg

• DA3E12F6-68CA-444E-87E1-DBFE27C2A789.jpeg
    DA3E12F6-68CA-444E-87E1-DBFE27C2A789.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 150
La ut i ikm-gruppa, men legger den til her også! Tok test i morges, så en svaaak strek på tidsfrist og bildet er tatt innenfor tidsfrist! Er det ønsket streksyn fra meg eller er det faktisk noe tro?:rolleyes:
Håper det er strek, men har sett mange skyggestreker på denne typen rundt på forumet og på kvinneguiden..:sorry:

Dag 3 over IKM i dag, har hatt relativt stabil syklus, og aldri hatt så sen mens før. Men testene er stadig negative i dag såg jeg en svaaak svak strek på eBay-test, men negativ CB. Blir gal av dette!! Pp 11, har noen av dere opplevd negativ test så sent, men fortsatt vært gravid?

Uæ! Fikk denne plutselig nå 13DPO og IKM i morgen. Men den er vel litt svak til det å være?:(

Vedlegg

• FAD12A7F-1E13-46DE-A25B-3117EBB503A7.jpeg
    FAD12A7F-1E13-46DE-A25B-3117EBB503A7.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 177
Ja bare klarte ikke å vente tok test 8 DPO morgenurin og jeg ser ingenting på den så tenkte jeg vent til 10 DPO morgenen meeeen klarte jeg det? Ehm nei så da ble det 9 DPO kvelds urin jeg blir sprø av min mangel av viljestyrke og I tillegg til det har jeg skikkelig strek syn :woot::angelic:

Meen jeg spør pent her ser dere noen på disse begge er tørket og etter tidsfristen:

A213AF66-0DAA-47E7-B240-C7BA93228086.jpeg

den til høyre er 8 DPO og den til venstre 9 DPO

her er et bilde til 9 DPO nederst

5BE308E7-03E7-4C96-9E82-E72743B25D17.jpeg

Ja bare klarte ikke å vente tok test 8 DPO morgenurin og jeg ser ingenting på den så tenkte jeg vent til 10 DPO morgenen meeeen klarte jeg det? Ehm nei så da ble det 9 DPO kvelds urin jeg blir sprø av min mangel av viljestyrke og I tillegg til det har jeg skikkelig strek syn :woot::angelic:

Meen jeg spør pent her ser dere noen på disse begge er tørket og etter tidsfristen:

Vis vedlegget 380740

den til høyre er 8 DPO og den til venstre 9 DPO

her er et bilde til 9 DPO nederst

Vis vedlegget 380741
Jaa, jeg ser! :D så vidt litt på 8, men absolutt synlig på 9! :)

:Heartbigred
:angelic::smiley-angelic002 Håper det er en babystrek :happy:meeen er også forberedt på at det kan være skygge :) gleder meg til å teste i morgen tidlig :nailbiting:
Krysser fingrene for deg! :smiley-angelic001
Klarte ikke la være å teste i dag heller, 7dpo og hvitt gitt, rart med det :smiley-angelic006

Krysser fingrene for deg! :smiley-angelic001
Klarte ikke la være å teste i dag heller, 7dpo og hvitt gitt, rart med det :smiley-angelic006

skjønner det sååå godt jeg måtte ha masse viljestyrke til å ikke teste 6 DPO liksom vet jo at det er alt for tidlig

testen i dag var ikke så lovende en grå skygge så mistenker at det kun er skygger og ikke en babystrek meeen skal nok teste igjen men venter to tre dager :happy:

Back
Topp