Klagetråden

Andre med kvalme som sliter med å få i seg mat? Føler jeg blir kvalmere av å spise, maten bare vokser i munnen på meg:meh: Så i stede for å legge på seg i løpet av påska har kiloene heller forsvunnet. Det stresser meg litt, redd den lille ikke skal få den næringen den trenger i dette stadiet. Men den tar kanskje til seg det den trenger uansett, også er det heller jeg som ikke får det jeg trenger??o_O

Andre med kvalme som sliter med å få i seg mat? Føler jeg blir kvalmere av å spise, maten bare vokser i munnen på meg:meh: Så i stede for å legge på seg i løpet av påska har kiloene heller forsvunnet. Det stresser meg litt, redd den lille ikke skal få den næringen den trenger i dette stadiet. Men den tar kanskje til seg det den trenger uansett, også er det heller jeg som ikke får det jeg trenger??o_O

Har hørt den lille tar det den trenger og det er deg det går ut over ja. Føler med deg, appetitten er veldig dårlig her også:eek:

Har hørt den lille tar det den trenger og det er deg det går ut over ja. Føler med deg, appetitten er veldig dårlig her også:eek:
Så godt å høre! Mente det var sånn, men så blir man så usikker likevel:oops:
Uff, la oss håpe det verste gir seg snart:meh:

Sist graviditet brukte jeg Duphalac fra ca. uke 19 og ut svangerskapet. Nå må jeg begynne å bruke det igjen. Men jeg kjøpte Dulcosoft i stedet for da denne er uten sukker. Gikk på med godt mot i det jeg skulle helle ned den ferdigutrørte pulverblandinga...
Ente opp med oppkast i vasken. "Nøytral smak" my ass. BLÆH! Må vel kjøpe sukkerblandinga likevel da...
Øsj! :yuck: Men du får i deg den vanlige? Tarmen min er skakkjørt, men jeg brekker meg av tanken på laktulose!

Øsj! :yuck: Men du får i deg den vanlige? Tarmen min er skakkjørt, men jeg brekker meg av tanken på laktulose!
Ja jeg tror det. Har jo ikke prøvd siden sist graviditet, men blanda det ut i noen slurker vann så det glir ned lettere. Lukta og smaken av den nye her er helt uaktuell i allefall :D så nå har jeg 19 dagdoser med DulcoSoft liggende som ALDRI blir brukt.

Uff, ikke bra. Kanskje Dulcosoft kan funke for deg da? :D

Jeg sliter også enormt med å spise, lever på salt pringles for det meste. Får bare i meg noen skiver uten om. Jeg oppdaget at å gå på butikken i dag, å se mye mat som vi ikke har hjemme hjalp litt på appetitten.
Du ka trøste deg med at lille tar alt det den trenger, og pr nå krever den veldig lite av næringen din også.
Jeg gikk ned 10 kilo i begynnelsen av forrige svangerskap, men det gikk bare fint med babyen.
Håper kvalmen snart slipper taket hos deg! :Heartred

Jeg sliter også enormt med å spise, lever på salt pringles for det meste. Får bare i meg noen skiver uten om. Jeg oppdaget at å gå på butikken i dag, å se mye mat som vi ikke har hjemme hjalp litt på appetitten.
Du ka trøste deg med at lille tar alt det den trenger, og pr nå krever den veldig lite av næringen din også.
Jeg gikk ned 10 kilo i begynnelsen av forrige svangerskap, men det gikk bare fint med babyen.
Håper kvalmen snart slipper taket hos deg! :Heartred
Uff, ja det er slitsomt når man ikke får i seg noe særlig med mat. Men veldig beroligende å høre at det ikke skal gå utover den lille:Heartred
Skal ringe legen i morgen for å få resept på noe kvalmestillende tenker jeg, for nå er jeg sliten:wtf:

Då eg vart innlagt sist sa gynekolog at den lille tek det den treng, so baby har det bra :)
Har det samme som deg :depressed: ringte lege for å få Afipran idag. Håper det går seg til snart :)

Uff, ja det er slitsomt når man ikke får i seg noe særlig med mat. Men veldig beroligende å høre at det ikke skal gå utover den lille:Heartred
Skal ringe legen i morgen for å få resept på noe kvalmestillende tenker jeg, for nå er jeg sliten:wtf:

Skjønner deg godt! Var selv å hentet ut afipran i dag.

Takk! Håper du også får god effekt :Heartred
Fikk ikke resept, måtte ha time til legen først vistnok. Så da får jeg holde ut til tirsdagen da:meh: Med mye hormoner knakk den beskjeden meg helt, måtte jobbe hardt for ikke å begynne å grine på tlf:hilarious:

Fikk ikke resept, måtte ha time til legen først vistnok. Så da får jeg holde ut til tirsdagen da:meh: Med mye hormoner knakk den beskjeden meg helt, måtte jobbe hardt for ikke å begynne å grine på tlf:hilarious:

Ah, ja det skjønner jeg godt!! Håper at helga går fort for din del da

Sikkert en rar klage.. Men jeg er irritert over ikke lenger å ha noen symptomer på graviditet. Det gjør meg engstelig og nervøs... Går egentlig bare og venter på blødning:sorry: har ikke lenger mensmurringer, ikke kvalme, og trøttheten varte bare noen dager.. Ikke blir jeg kvalm av noe, og luktesansen er som før. Ikke spesielt oppblåst lenger heller.
Kunne forstått det om jeg var lenger på vei, men er bare 5+2
Sikkert en rar klage som sagt. Er nok en situasjon som de med mange plager ønsker seg, men jeg vil mye heller ha svangerskapskvalme og bekkenløsning en å ikke merke noenting.
PS; hadde bekkenløsning fra veldig tidlig i forrige svangerskap :confused:

Sikkert en rar klage.. Men jeg er irritert over ikke lenger å ha noen symptomer på graviditet. Det gjør meg engstelig og nervøs... Går egentlig bare og venter på blødning:sorry: har ikke lenger mensmurringer, ikke kvalme, og trøttheten varte bare noen dager.. Ikke blir jeg kvalm av noe, og luktesansen er som før. Ikke spesielt oppblåst lenger heller.
Sikkert en rar klage som sagt. Er nok en situasjon som de med mange plager ønsker seg, men jeg vil mye heller ha svangerskapskvalme og bekkenløsning en å ikke merke noenting.

Føler med deg! Jeg er fortsatt oppblåst som bare det da, også drømmer jeg mye rart. Men utenom det så merker jeg egentlig ingenting til graviditeten. Tok til og med en graviditetstest i sted bare for å sjekke at den fortsatt var sterk. Og det var den jo selvsagt!:wacky: Blir smårar av dette her, kjenner jeg.

Skjønner deg godt! er sinnsykt misunnelig på de som nærmer seg uke 12 med stormskritt! Jeg skulle gjerne sovet meg gjennom de neste 7 ukene for å slippe all bekymring! Og tør ikke glede meg over positiv test i tilfelle det ikke går bra, innbiller meg at det blir mindre trist dersom noe skjer hvis jeg ikke har gledet meg… er irrasjonelle ideer et symptom? :banghead:

Jeg skjønner deg så godt! Tenkte akkurat det samme på ditt tidspunkt. Jeg var bare moody... håper du slipper unna for store symptomer, men håper du på en måte finner roen i helgen. For det er vondt å gå slik lenge :Heartred

Kaos i hodet og stress. Har en enorm vannlekkasje I kjelleren under badet! Hele nye badet må rives og vi må eventuelt flytte ut i mellomtiden...

Kaos i hodet og stress. Har en enorm vannlekkasje I kjelleren under badet! Hele nye badet må rives og vi må eventuelt flytte ut i mellomtiden...

Ånei!!! Håper prosessen går raskt, effektiv og enkelt for seg!

Back
Topp