Er det bare jeg som syns de gravis tablettene er helt forferdelige? Tran og kalsium går helt fint men den blå både lukter og smaker så utrolig pytonsliter med og få den ned..
![]()
Jeg slet veldig med tabeller forrige svangerskap:S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det bare jeg som syns de gravis tablettene er helt forferdelige? Tran og kalsium går helt fint men den blå både lukter og smaker så utrolig pytonsliter med og få den ned..
![]()

Jeg holder på å klikke av den kvalmen! Er kvalm døgnet rundt, og i natt har jeg våkna 6 ganger pga kvalmen. Har ikke klart å spise siden i går ettermiddag, bortsett fra noen kjeks i gårkveld. Idag skal jeg være hjemme med mine 2 barn som ikke vet at jeg er gravid, og føler meg såå crappy... Uke 6 og drit lei allerede![]()

Jeg holder på å klikke av den kvalmen! Er kvalm døgnet rundt, og i natt har jeg våkna 6 ganger pga kvalmen. Har ikke klart å spise siden i går ettermiddag, bortsett fra noen kjeks i gårkveld. Idag skal jeg være hjemme med mine 2 barn som ikke vet at jeg er gravid, og føler meg såå crappy... Uke 6 og drit lei allerede![]()
Samme her! Teller berre dager til kvalmen tok slutt i dei forrige svangerskapa.. men det er so lenge til... gravid veke 7 her, vert kvalm/spydd i ei veke.
Lykke til med å ha barna åleine, det er tungt når ein føler seg slik![]()
Når roet den seg ned for deg sist?

Mellom veke 13-14 ga det seghøyrest ikkje so lenge ut.. men føles lenge ut akkurat no
![]()
Tusen takk... Nå har jeg ikke klart å spise på snart et døgn.. det er jo ikke bra...Huff føler så enormt med deg! Hadde det slik hele forrige svangerskapet. Håper du finner noen rutiner som roer ned kvalmen!
Ja, jeg klamrer meg til håpet at det gir seg i løpet av de neste ukene. Men én dag føles som en evighet når man er sånn her. Håper det går bra med deg oppi alt daSamme her! Teller berre dager til kvalmen tok slutt i dei forrige svangerskapa.. men det er so lenge til... gravid veke 7 her, vert kvalm/spydd i ei veke.
Lykke til med å ha barna åleine, det er tungt når ein føler seg slik![]()

Tusen takk... Nå har jeg ikke klart å spise på snart et døgn.. det er jo ikke bra...
Føler med deg, vi får svigerfar på middag i dag. Så ikke klar for det, men håper samtidig at jeg da kanskje klarer å tvinge i meg litt mat. Bare å få fram skuespilleren i seg og late som ingenting daKvalmen vil bare ikke gi slipp i dag, å i dag skal vi selfølgelig i middagsselskap![]()

Føler med deg, vi får svigerfar på middag i dag. Så ikke klar for det, men håper samtidig at jeg da kanskje klarer å tvinge i meg litt mat. Bare å få fram skuespilleren i seg og late som ingenting da![]()
Overraskende bra! Kvalmen mildnet litt i det besøket kom, så vi kom oss greit gjennom middagen. Også klaget jeg litt på hodepine når kvalmen var på topp, for å unnskylde hvorfor jeg var så stilleHvordan gikk det?

Overraskende bra! Kvalmen mildnet litt i det besøket kom, så vi kom oss greit gjennom middagen. Også klaget jeg litt på hodepine når kvalmen var på topp, for å unnskylde hvorfor jeg var så stille
Hvordan gikk det der?
Skal i middagsselskap i morgen og prøver å finne på noe for å lure meg unna
Har dere noen gode tips?? Er så redd for SA igjen, så vil vente med å si noe.
), men jeg takket fint nei og sa det var for tidlig på dagenJeg har et stort problem med alle rødvin-elskerne i slekta (inkludert meg selv, noe alle vet)Skal i middagsselskap i morgen og prøver å finne på noe for å lure meg unna
Har dere noen gode tips?? Er så redd for SA igjen, så vil vente med å si noe.
Var på kaffe hos svigers i går i 15 tiden og der åpner svigerfar vin-dunken (siden det er påske), men jeg takket fint nei og sa det var for tidlig på dagen
![]()

Ja, kanskje detDu våknet med så sinnsykt hodepine at du har pakket i deg mengder med paracett og ibux, så vin er en dum ide![]()
Har «heldigvis» migrene jeg kan skylde på, så det kan kanskje fungere
kvalm 24/7 nesten