Apriltråden

Eldste er 15 år, og har brukt han som barnevakt på dagen når det har vært behov for det en stund.
Dette er 3. gang vi bruker han på kvelden hvor han må passe på at frøkna får lagt Lille U når hun skal.
Hun er flinkere til det enn han, men ikke like flink til å passe tiden, og på grunn av diagnose og alder (hun er 10) ønsker vi ikke at hun skal ha hovedansvaret.

Vår eldste er 13 (vi ligger litt bak dere i løypa ja) og har ikke brukt ungene som barnevakt på kvelden mer enn sånn "mens jeg kjører for å hente" opplegg, men uten tvil er der mellomste som er flinkest til å evt legge yngste ja. Hun er et år eldre enn deres, hun er 11 og uten diagnoser av det slaget, så hun kunne trolig fått ansvar for å passe tida også, men jeg ville som du latt broren ha en overordnet ansvar for helheten.

Reelt ikke aktuelt her da. I kveld skal mannen på fotballtrening og jeg legger unger.

Tusen takk.

Hvilket forøvrig også minner meg på, jeg må prøve på kjolen, som en gang i tiden var brudekjolen igjen
Prøvde min brudekjole for 3 år siden da var den for stor. Men skall legge til at det var noen tøffe måneder og jeg raste ned i vekt. Mens nå så tror jeg den er for liten :p

Vedlegg

• 27FB4B4F-B5FA-4670-8008-C242001C7AF9.png
    27FB4B4F-B5FA-4670-8008-C242001C7AF9.png
    8 MB · Visninger: 16
Vår eldste er 13 (vi ligger litt bak dere i løypa ja) og har ikke brukt ungene som barnevakt på kvelden mer enn sånn "mens jeg kjører for å hente" opplegg, men uten tvil er der mellomste som er flinkest til å evt legge yngste ja. Hun er et år eldre enn deres, hun er 11 og uten diagnoser av det slaget, så hun kunne trolig fått ansvar for å passe tida også, men jeg ville som du latt broren ha en overordnet ansvar for helheten.

Reelt ikke aktuelt her da. I kveld skal mannen på fotballtrening og jeg legger unger.
Er ikke mer enn et 1/2 år siden de for første gang var alene på kvelden.
Da var vi bedt i 100 års lag (vennepar som fylte 49 og 51 år), og hadde ikke barnevakt.
Hadde en test et par uker før hvor vi dro på kino, og ikke var langt unna, og det gikk bra

Prøvde min brudekjole for 3 år siden da var den for stor. Men skall legge til at det var noen tøffe måneder og jeg raste ned i vekt. Mens nå så tror jeg den er for liten :p
Jeg trengte en ballkjole for en 3 år siden, og fikk brudekjolen sydd om og farget.
Trengte verken å legges ut eller inn.
Er redd den muligens er litt stor nå.
Kjole.jpg

Sliten på en herlig måte.

Vært på skitur på fjellet med hele familien. Sliten, ja, mest av unger som er litt sånn.... Særlig minstemor som absolutt vil gå fremst. Men hun glir ikke fortest, hun går ikke fortest, og hun faller. Og hun blir sint. Kaster stavene.

Men, vi har hatt en to timers tur i strålende sol, innlagt en liten mat og sjokoladepause. Og været tilsier at vi kan gjenta det flere ganger i løpet av påska. Deeeeeeilig. En ny alvorsprat med minstemor ang at hun ikke kan forvente at ingen glir forbi, kreve å gå fremst, og at hun kommer til å falle uten at verden går under. Så blir det til og med kanskje vellykka. Det var deilig i alle fall

Vi går ikke mil etter mil eller mil etter mil. Men vi fikk et par deilige timer på fjellet.

Skikkelig gøy å vera meg.. Eg har blødd i over tre uker no. Legetime er bestilt såklart. Bare litt lei...

Hvordan får man katter til å slutte å bæsje ned hele Hagen min? Jeg er så lei. Det er så mange katter i nabolaget vårt og ALLE bruker Hagen vår som do. Har vurdert å sitte der hele dagen og sprute de ned, men det tar litt tid :hilarious:

Å fytti h*****

Vi hadde besøk i dag.
Utrolig koselig, og så kom praten inn på whisky.
Han ene som var på besøk elsker whisky så jeg tok frem en flaske visstnok veldig god whisky vi kjøpt for under kr 1.000,- for en del år siden og vi smakte på den. Helt fantastisk.
En annen googlet den, i dag går flasken for nesten kr 12.000,- på polet :eek::eek::eek::eek:

Å fytti h*****

Vi hadde besøk i dag.
Utrolig koselig, og så kom praten inn på whisky.
Han ene som var på besøk elsker whisky så jeg tok frem en flaske visstnok veldig god whisky vi kjøpt for under kr 1.000,- for en del år siden og vi smakte på den. Helt fantastisk.
En annen googlet den, i dag går flasken for nesten kr 12.000,- på polet :eek::eek::eek::eek:
Å fy f.

Ohhh hei har ennå besøk. Lite søvn og veldig sliten. De reiser hjem idag og neste reiser hjem imorgen:p. Skall bli deilig når onsdagen kommer og vi skall begynne vår hverdag igjen. Jeg må ts igjen litt søvn etter denne påskeferien :p

Hverdagen er pang på plass i morgen tidlig. Tre unger skal på skolen, to foreldre skal på jobb. Korpsøving etter middag

Back
Topp