Tenker litt på babyshower når jeg ser det på sosiale medier. Jeg har ikke noe stort ønske om babyshower egentlig. Flere grunner til det. Mye gaver/styr, noen som ønsker seg barn, men ikke får det fordi de er single eller ikke får det til. Sårt å bli invitert i andre sin babyshower da tenker jeg? Kanskje det bare holder med dåp/navnefest. Så får de også møte
når den er ute. Spent på å høre andre sine meninger her inne 
når den er ute. Spent på å høre andre sine meninger her inne 
I tillegg er det jo gjerne venner som arrangerer dette for deg. En koselig sammenkomst med venner før den store omveltningen, og man får en del ting til baby. Når det kommer til andre som ikke får barn av en eller annen grunn, så tenker jeg at det blir litt feil å tenke sånn i slike situasjoner. Selvsagt er det sårt, men jeg tenker at de nok klarer å glede seg på andres vegne, og er det ekstra vondt for de, så holder de seg vel heller unna?
Kanskje en middag med noen få venninner holder, slik noen foreslo her. Syns det høres koseligere og roligere ut for min del

Da skulle folk få gjette i km lengde bare på drit. Vet ikke omkretsen selv en gang, og frister ikke vite det heller

veldig koselig