Ømhet

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Andre som har blitt ømme etter ultralyd? Hun ville at frøkna skulle snu seg, men lille ville ikke, og hun var ganske hardhendt og sa at jeg måtte slappe av selv om det var ubehagelig. Er øm der ligamentene mine er ømme. Grøss altså. Det er vondt å gå nesten pga ømt strekk nede på sidene i buken. Hun trykka der også …

Jeg hadde først en jordmor under opplæring som fikk prøve seg på meg, så undersøkelsen endte vel opp med å bli ca dobbelt så lang som vanlig. Veldig gøy å se hvor stor forskjell det er på en som er i startgropa på praksisen og en som har holdt på i mange år, men fy søren så mør og øm jeg var etterpå! Er jo ikke så rart når man dytter en probe rundt om på livmora. Håper det går over fort for deg!

Jeg hadde først en jordmor under opplæring som fikk prøve seg på meg, så undersøkelsen endte vel opp med å bli ca dobbelt så lang som vanlig. Veldig gøy å se hvor stor forskjell det er på en som er i startgropa på praksisen og en som har holdt på i mange år, men fy søren så mør og øm jeg var etterpå! Er jo ikke så rart når man dytter en probe rundt om på livmora. Håper det går over fort for deg!

Nei, det kan du si ... Selve magen er fin nå, men har fortsatt såre ligamentbånd/feste nede på sidene. Har jo det i utgangspunktet, så tar vel noen dager før det blir bedre. Men skal på ny kontroll i morgen hos en spesialist fordi frøkna lå litt dumt til, og jordmoren fikk ikke sett godt nok på nyrene. Hun sa det kunne se ut som jenta vår hadde en duplisert nyre på venstre side, men var veldig usikker. Kjenner jeg er litt spent. Men alt var fint, funksjon, blære og alt sammen. Håper denne jordmor/legen i morgen ikke er så hardhendt.

Back
Topp