Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

18 dager![]()
2 uker og 1 dag!

Har ikke dere termin samme dag? 1 nov?![]()
Kan jo være regnet litt forskjellig hvis vi har forskjellige sykluslengder etc? Jeg ble riktignok satt fram noen dager på siste ultralyd så i følge dem har jeg termin i slutten av oktober, men 1. nov er mer presist etter mine beregninger i hvert fall![]()

I følge gynekologen på ultralyden er jeg da 9+6 i dag, og jeg går etter det. Da er termin oktober. Men håper jeg får henge her fortsatt daSkjønner, du følger heller termin du selv har beregnet deg frem til. Man vet vel ikke helt nøyaktig termin dato før OUL. Hvor langt er du på vei nå?![]()
Kan ikke være helt sikker før OUL uansett. Gikk gjennom en abort i fjor og hadde veldig uregelmessige sykluser etter det som var på alt fra 29-35 dager. Så hvis siste syklus var på den korte siden av den skalaen så er termin slutten av oktober, men kan jo ikke vite helt sikkertI følge gynekologen på ultralyden er jeg da 9+6 i dag, og jeg går etter det. Da er termin oktober. Men håper jeg får henge her fortsatt daKan ikke være helt sikker før OUL uansett. Gikk gjennom en abort i fjor og hadde veldig uregelmessige sykluser etter det som var på alt fra 29-35 dager. Så hvis siste syklus var på den korte siden av den skalaen så er termin slutten av oktober, men kan jo ikke vite helt sikkert
som du sier selv vet man ikke termin for sikkert før OUL.
jeg har også uregelmessig sykluser, men i uke 6 målte den lille til akuratt så langt som gyno trodde jeg var på vei, så blir spennende å se nøyaktig termin når man kommer til OUL.