Kvalmen begynner å avta, og det går mer opp for meg

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Herlighet.. jeg skal få en baby nr 3!! Det er litt skummelt kjenner jeg :p nå som hodet klarer å tenke klart, og kvalmen ikke tar helt over så går det mer opp for meg at jeg faktisk skal få en til. Fler som venter nr 3 og syns det er litt skummelt? Ble litt stressa jeg nå!:hilarious: Men herlighet, det blir jo veldig koselig! Har en på 3 og 5 fra før, så det blir jo fart her hjemme :p

Føler med deg! Begynner å gå litt opp for meg også, blir nr 4, så forstår ikke helt hvordan jeg skal få ting til å gå opp:facepalm: har barn på 5, 4 og snart 2 år fra før:angelic:

Helt enig! Har To gutter på 5 og snart 2,5, og syns hverdagen er ganske kaotisk. Forsøker å trøste meg med at det vel må være en grense for mengde kaos fet kan bli i en familie, men mammas lett sjokkerte fjes og manglende gratulasjon da jeg fortalte om graviditeten skremmer meg litt. Mamma hadde selv 3 tette gutter, og fikk til slutt meg, 9 år etter sistemann, så det er vel en viss fare for at hun vet litt hva det går i.
Når jeg kommer meg enda litt mer skal jeg prøve å få med meg litt foreldremestringskurs på nett og slik, merker at vi i familien fort havner på kjefte-sporet, noe som fungerer særdeles dårlig på eldstemann her hjemme. Har en slags motsatt effekt, der han gjør mer ugagn jo sintere vi blir i stemmen i beskjedene.
Noen som har noen gode tips til slike kurs?
Ellers litt bekymret for hvordan det blir med å ha tid til hver enkelt unge, da de har så ulike behov og interesser allerede. Hvordan tenker dere andre rundt det?

Skal ha mitt tredje jeg også, to gutter fra før født 2010 og 2015. Formen har vært helt annerledes denne gangen mye mer dårlig, fått kviser over alt, til og med på ryggen :bored:trodde kvalmen hadde gitt seg, er 11+4 ca idag, men neida.. igår kveld kom den for fult igjen, våknet flere ganger i natt å har utrolig uvell og like uvell i morges. Idag skal vi fortelle guttene at de skal bli storebrødre, blir veldig spennende! Forteller resten av familien det i helgen tenker vi.. håper kvalmen avtar litt igjen snart, har vært konstant kvalm og uvell i flere uker nå:yuck::depressed:, sliter med å holde magen skjult også nå.. :angelic:

Venter bare nummer to, men begynner smått gå opp for meg nå ja :P

Forstår deg godt
Begynner å gå mer og mer opp for meg også.. skal også ha nr 3, selv om jeg føler at jeg skal ha nr 1 mine to fra før er 10 og 12 år
Gleder meg til å se lille igjen på NIPT test og håper alt er bra ❤️ Kunne gjerne hatt ul hver uke

Jeg venter og nr 3, men eldste her er 11 og minste 1 så føles ikke helt likt som dere som har 2 små fra før :)

Har mye hjelp i 11-åringen og han er glad for å få flere søsken, men merker at det har blitt lite tid til han i det siste så skal prioritere å gjøre litt ting alene med han nå fremover.

Helt enig! Har To gutter på 5 og snart 2,5, og syns hverdagen er ganske kaotisk. Forsøker å trøste meg med at det vel må være en grense for mengde kaos fet kan bli i en familie, men mammas lett sjokkerte fjes og manglende gratulasjon da jeg fortalte om graviditeten skremmer meg litt. Mamma hadde selv 3 tette gutter, og fikk til slutt meg, 9 år etter sistemann, så det er vel en viss fare for at hun vet litt hva det går i.
Når jeg kommer meg enda litt mer skal jeg prøve å få med meg litt foreldremestringskurs på nett og slik, merker at vi i familien fort havner på kjefte-sporet, noe som fungerer særdeles dårlig på eldstemann her hjemme. Har en slags motsatt effekt, der han gjør mer ugagn jo sintere vi blir i stemmen i beskjedene.
Noen som har noen gode tips til slike kurs?
Ellers litt bekymret for hvordan det blir med å ha tid til hver enkelt unge, da de har så ulike behov og interesser allerede. Hvordan tenker dere andre rundt det?
Jeg tenker at man må prioritere litt, at man blir enig med mannen at man tar noen timer alene med hvert barn av og til. Så får den andre ha de to andre barna imens :) tenker det er nok også bare godt for barna å være litt fra hverandre av og til :)

Back
Topp