Fortelle

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Jeg har enda ikke fortalt far om at jeg er gravid, har fått tak i storebrorbody som kommer i morgen, men pga jeg jobber skift får han ikke vite noe før fredagsmorgen, om jeg ikke sprekker før :hilarious:
Blir nok å bruke samme metode på resten av familien

Så koselig! Det vil han nok sette pris på<3
Jeg fortalte det nesten med en gang. Klarte ikke vente. Men til resten av familien håper jeg vi kan bruke body til minstemann og T-skjorte til storesøster :happy:

Så koselig! Det vil han nok sette pris på<3
Jeg fortalte det nesten med en gang. Klarte ikke vente. Men til resten av familien håper jeg vi kan bruke body til minstemann og T-skjorte til storesøster :happy:
Jeg var hjemme alene så rakk å tenke meg om :rolleyes:

Må vel fortelle at jeg valgte visst en annen måte likevel:hilarious: jeg la inn den nye graviditeten i en av de gamle appene så han fikk mail :hilarious:o_O:rolleyes:

So koselig :D Imponerande att du klarer å vente! Her var eg so spendt/urolig for eg visste ikkje korleis reaksjonen vart, so fortalte det berre 1 minutt etter eg sjølv visste det :laughing002 vart heldigvis glad :love017

Har du fått noko reaksjon?
Jada, når han kom hjem fra jobb var moren og broren hans her, så han kunne ikke spørre. Så gikk det i ett med legging. Da jeg kom opp etter å ha lagt ungen fikk jeg spørsmål om det var noe jeg ville fortelle. Jeg sa selvfølgelig nei mange ganger:hilarious: men da han viste frem mailen han hadde fått måtte jeg innrømme at ja, jeg var gravid :rolleyes: Han ble kjempeglad og vi har nå prøvd å planlegge hvordan vi skal løse det med oppussing det neste året :eek::D

Jada, når han kom hjem fra jobb var moren og broren hans her, så han kunne ikke spørre. Så gikk det i ett med legging. Da jeg kom opp etter å ha lagt ungen fikk jeg spørsmål om det var noe jeg ville fortelle. Jeg sa selvfølgelig nei mange ganger:hilarious: men da han viste frem mailen han hadde fått måtte jeg innrømme at ja, jeg var gravid :rolleyes: Han ble kjempeglad og vi har nå prøvd å planlegge hvordan vi skal løse det med oppussing det neste året :eek::D

Herlig! Tenker han har hatt mange tanker i hodet den tida han ikke kunne spørre!;)

Herlig! Tenker han har hatt mange tanker i hodet den tida han ikke kunne spørre!;)
Ja han sa jo at han var usikker på om jeg faktisk var gravid eller om jeg bare hadde lagt inn noe for å sjekke :hilarious:
Så selv om jeg ikke fikk fortalt det på den måten jeg tenkte, ble det jo litt morsomt likevel :D

Jeg aner ikke hvordan vi skal fortelle enda... med første barn fortalte vi det til familie når vi var ca.4,5mnd på vei. Jeg har veldig lyst til å vente til etter oul før vi sier noe, men det kan godt hende magen blir stor fortere enn sist, så kan hende me må seie det før. Vi har hatt ein lang prosess med å lage barnet vårt (enda lenger denne gang), så det føles så skummelt å si det høyt.

*sniker frå september* eg testa helt random på ein søndag så vi var sammen. det blikket i øynene til min mann då det stod GRAVID 2-3 uker var helt fantastisk. Langtidsprøvere her og første positive så var ekstremt spesielt :D hihi

det er ein kjempe spesiell opplevelse å se reaksjonen til mannen, så gled dere dere som ikkje har fortalt enda. skjønner godt at dokke velger å gjøre det litt spesielt når mannen ikkje var med på å se testen bli positiv ;)

Vi har en gutt på snart tre år. Vi var på middagsbesøk sist uke til noen som er høygravid. Han spurte sikkert ti ganger om hun hadde baby i magen. Etter det har han rett som det er sagt at han òg vil ha baby i magen sin;)

Han har alltid vore interessert i babyar, så jeg håper så veldig at han skal få oppleve at det kommer en liten en her hjemme også<3 Det blir stas å fortelle han!

Back
Topp