Tung dag

Maiemo

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
Litt tung dag i dag kjenner jeg. Er 10+0 i dag og det var da jeg begynte å blø når jeg hadde SA i november. Så kjenner jeg er ekstra bekymra i dag.
Mistenker at jeg har fått uvi, så kjenner på en ekstra bekyming ift det også. Press i nedre del av mage, ikke smerter, mennubehag. Kjennes ut som jeg må tisse hele tiden, men kommer nesten ikke noe. Sliten og ubehag i korsrygg. Tårene sitter ekstra løst i dag kjenner jeg. Er redd, men samtidig så er det ikke likt som sist.
Måtte bare lufte litt......

Litt tung dag i dag kjenner jeg. Er 10+0 i dag og det var da jeg begynte å blø når jeg hadde SA i november. Så kjenner jeg er ekstra bekymra i dag.
Mistenker at jeg har fått uvi, så kjenner på en ekstra bekyming ift det også. Press i nedre del av mage, ikke smerter, mennubehag. Kjennes ut som jeg må tisse hele tiden, men kommer nesten ikke noe. Sliten og ubehag i korsrygg. Tårene sitter ekstra løst i dag kjenner jeg. Er redd, men samtidig så er det ikke likt som sist.
Måtte bare lufte litt......
Det blir nok godt å komme gjennom denne dagen. Ta en time av gangen. Og om det er for mye ett minutt av gangen. Sender deg varme ♡

Forstår deg så godt:Heartred man kjenner litt ekstra etter om ting er likt og om man har smerter. Det er ikke så godt å vite:Heartred kanskje dere kan finne på noe hyggelig i dag? Få tankene vekk litt? Du skal se at dette går nok veldig bra :love7

Visst du tror du har en urinveisinfeksjon kan det være greit å kontakte legevakt. Mener det skal behandles når man er gravid :shy:

Hvordan gikk dagen? :happy:

Beklager fryktelig sent svar, fikk ikke opp varsel:(

Den var tøff, men fikk snakket med legevakta å ble beroliget veldig av en veldig fin dame på telefonen. Det hjalp, i tillegg var mannen veldig oppmerksom og trøstende, så jeg kom meg godt gjennom dagen heldigvis:Heartred
Takk for gode ord fra dere også:Heartblue

Beklager fryktelig sent svar, fikk ikke opp varsel:(

Den var tøff, men fikk snakket med legevakta å ble beroliget veldig av en veldig fin dame på telefonen. Det hjalp, i tillegg var mannen veldig oppmerksom og trøstende, så jeg kom meg godt gjennom dagen heldigvis:Heartred
Takk for gode ord fra dere også:Heartblue
Så godt å høre ❤️ Nå er den over og du kan se fremover :)

Back
Topp