Babynest og babycall 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lifesavers:
Bbhugme gravidpute
Kjølebind og skylleflaske til barsel
Vogn(britax smile 3)
Stokke sin sammenleggbare badebalje
Cabooclose bæresjal
Babynest
Strikka babyteppe
Omslagsbodyer str.50-56(knotete å ta body over hodet på liten baby)
Babybjörn vippestol
Stokke newborn sete til tripptrapp-stol
Varm ulldress fra nøstebarn
Babycall (brukt fra 5mnd ca)
Fikk ikke bruk for:
cosyfix ammepute (forrige baby amma som en drøm fra fødsel av, trengte kun vanlig sofapute)
Gulpekluter
Brystpumpe/tåteflasker (hadde ei lita flaskenekter)
Lekegrind (klistremerkebaby)
Vurderer denne gang å kjøpe:
Søskenvogn
«Rockit» som kan rugge på vognen
Vugge til å stå på stativ/eller henge i taket, slik at baby kan ligge i stua uten å bli forstyrret av søsken
Ekstra babyunit til babycallen
Tenker også det kan være verdt det for å få «litt pause»! Har brukt utallige timer på å bysse/bære/ta knebøy/hoppe på yogaball/rugge vogn/trille vogn med mine to klistermerkerSkal definitivt kjøpe noe ala rockit om denne er like klistremerke og håpløs som storesøster…

Tenker også det kan være verdt det for å få «litt pause»! Har brukt utallige timer på å bysse/bære/ta knebøy/hoppe på yogaball/rugge vogn/trille vogn med mine to klistermerker![]()

1. Vippestol (baby Bjørn, ingen kan faktisk måle seg).
2. Babynest
3. Vogn + tilbehør
4. Bilstol
5. En god elektrisk dobbel pumpe.
6. Gravidpute. Hadde bekkenløsning og det vsr gull, faktisk brukt den masse i etterkant pga. Prolaps.
Overraskende hva man trenger og ikke trenger, det er i grunn ikke så mye og særlig i starten. Kjøpte masse med nr 1 som var helt unødvendig. Jo vi brukte babygym men et teppe eller matte fungerer også bra. Mye er faktisk bedre å kjøpe etter baby har kommet så man serhva man faktisk trenger og har behov for.
Denne runden må vi ha nytt Babynest, stelle matte, ny madrass og bilstol. Kanskje klær om det blir nytt kjønn. Men jeg er glad i å shoppe så blir sikkert masse unødvendige ting denne runden også![]()