Babydrøm97
Blir kjent med forumet
Begynt å spotte i ettermiddag så da kommer vel TR snart…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har allerede gått på teste smell jegOg den var så blenda hvit som den overhode kan bli
![]()
er 8-9 dpo alt etter hvilken app man spør 

4 dager til ikm. Helt blenda, vet ikke hva jeg hadde forventet

Sprakk i dag,8 dpo4 dager til ikm. Helt blenda, vet ikke hva jeg hadde forventet
![]()
Vis vedlegget 378590

murret fælt de i går og i dag nå... 
Spennende daMåtte inn å lese den readingen jeg bestilte tidligere i år. Jeg skulle se bjørner.. her er dagen så jeg og ei venninne på tv og hva var på ene kanalen hun bladde gjennom? Jooo, bjørner.. kom plutselig på det nå, så nå håper jeg det skal vær et bra tegnmurret fælt de i går og i dag nå...
![]()

Jeg skulle se fallskjermer, ikke sett en eneste enda
hvem har du bestilt hos?Spennende daJeg skulle se fallskjermer, ikke sett en eneste enda
hvem har du bestilt hos?
skulle egentlig komme rundt BFP men kunne komme før å vise jeg var på riktig vei stod det Lurer på om det ikke kan være noe på gang her. Får alltid skygger på babyplan i dpo-dagene, men ikke som dette![]()
PositivLurer på om det ikke kan være noe på gang her. Får alltid skygger på babyplan i dpo-dagene, men ikke som dette![]()
min var i alle fall mye svakere når jeg var gravid, så dette ser veldig lovende ut!Så leit! Lykke til videreJeg kan settes på TR![]()
Det er de samme testene som jeg har kjøpt, men ikke hevet meg på testebølgen enda! Hvilken dpo er du?
Skal jeg sette deg på TR da? Lykke til neste PPBegynte å spotte i går, mensmurringer og negativ g-test i formiddag. Blir ny pp da..
Lykke til alle andre her![]()
Vet jo det er helt idiotisk å føle det slik for er jo ingenting jeg kan gjøre fra eller til… men føler liksom at så lenge jeg ikke har testet kan jeg enn så lenge leve i håpet om at den blir positiv…
…