IKM UKE 10

Jeg vil ikke settes på gravid helt enda, men fikk disse på kveldsurin, har hatt svak positiv på morgenurin for noen dager siden.
Vil bare vente til utti uke 10 å prøve en digital
Men det er vel en strek der?
Vises bedre på selve testen å streken går hele veien selv om det ser ut som den er halv‍♀️

Vedlegg

• 20220304_221436.jpg
    20220304_221436.jpg
    2,6 MB · Visninger: 129
  • 20220304_221611.jpg
    20220304_221611.jpg
    1,8 MB · Visninger: 127
  • 20220304_225005.jpg
    20220304_225005.jpg
    3,1 MB · Visninger: 127
Hvis jeg ikke er gravid nå kjenner jeg at jeg kommer til å bli litt forbannet på denne kroppen min som har holdt meg for narr :smiley-angry016
Har så mange symptomer at jeg kan ikke skjønne annet.

I går var jeg så trøtt da jeg var ferdig på jobb at jeg gikk og la meg og sov i 1,5 time.
Fikk selvfølgelig da problemer med å sove på kvelden (selv om jeg var trøtt) og sovnet vel ikke før rundt 2 tiden. Regnet derfor med at jeg kom til å våkne stuptrøtt når mini var klar for å stå opp i 7-8 tiden… men neida. Jeg våkner kl. 6 lys våken etter ca. 3,5 - 4 timers søvn :confused005
Har også våknet X antall ganger i løpet av natta.

Har virkelig slitt med søvn problemer den siste uka. Kan selvfølgelig også være derfor jeg er såpass trøtt for tiden.
Er vel bare å prøve å smøre seg med tålmodighet og se hva som skjer i løpet av neste uke.

Time will tell!

Her er jeg kjempe forvirra over tempkurva mi.. :shifty: aldri pleid å ha en svakt synkende kurve før nærmere IKM, eller da har den ikke vært svakt synkende heller da.. da har det ikke vært tvil hva som kommer til å skje.. :shifty:

Vedlegg

• Screenshot_20220305-062034_FF App.jpg
    Screenshot_20220305-062034_FF App.jpg
    187,7 KB · Visninger: 81
Måtte inn å lese den readingen jeg bestilte tidligere i år. Jeg skulle se bjørner.. her er dagen så jeg og ei venninne på tv og hva var på ene kanalen hun bladde gjennom? Jooo, bjørner.. kom plutselig på det nå, så nå håper jeg det skal vær et bra tegn :hilarious: murret fælt de i går og i dag nå... :smiley-angelic001

Måtte inn å lese den readingen jeg bestilte tidligere i år. Jeg skulle se bjørner.. her er dagen så jeg og ei venninne på tv og hva var på ene kanalen hun bladde gjennom? Jooo, bjørner.. kom plutselig på det nå, så nå håper jeg det skal vær et bra tegn :hilarious: murret fælt de i går og i dag nå... :smiley-angelic001
Spennende da:joyful::joyful: Jeg skulle se fallskjermer, ikke sett en eneste enda:laughing002 hvem har du bestilt hos?

Spennende da:joyful::joyful: Jeg skulle se fallskjermer, ikke sett en eneste enda:laughing002 hvem har du bestilt hos?

Hadde heller ikke sett noe bjørner før den dagen :hilarious: skulle egentlig komme rundt BFP men kunne komme før å vise jeg var på riktig vei stod det :rolleyes:

Bestilte fra hun her..

Vedlegg

• Screenshot_20220305-101219_Email.jpg
    Screenshot_20220305-101219_Email.jpg
    314,8 KB · Visninger: 73
Lurer på om det ikke kan være noe på gang her. Får alltid skygger på babyplan i dpo-dagene, men ikke som dette :nailbiting:

Vedlegg

• 20220305_073808.jpg
    20220305_073808.jpg
    550,6 KB · Visninger: 148
Lurer på om det ikke kan være noe på gang her. Får alltid skygger på babyplan i dpo-dagene, men ikke som dette :nailbiting:
Positiv :woot: min var i alle fall mye svakere når jeg var gravid, så dette ser veldig lovende ut!

Begynte å spotte i går, mensmurringer og negativ g-test i formiddag. Blir ny pp da..;)
Lykke til alle andre her:Heartpink

Begynte å spotte i går, mensmurringer og negativ g-test i formiddag. Blir ny pp da..;)
Lykke til alle andre her:Heartpink
Skal jeg sette deg på TR da? Lykke til neste PP ❤️

Kjenner jeg nesten «gruer» meg til å teste mandag/tirsdag (så lenge ikke TR dukker opp først). For tenk om testen er negativ :nailbiting: Vet jo det er helt idiotisk å føle det slik for er jo ingenting jeg kan gjøre fra eller til… men føler liksom at så lenge jeg ikke har testet kan jeg enn så lenge leve i håpet om at den blir positiv…

Vet jeg er håpløs, men :bag:

Sendte mannen på obs for å kjøpe impregnering til barnevogn mens han snakka med nevøen vår i telefonen. Nevø gratulerte meg når mannen kom i bilen (høyttaler) og jeg skjønte fint lite av det. Spøken var i alle fall at nå var jeg impregnated…
Tenk om jeg er gravid på ordentlig :laughing002
5 dpo, må holde meg minst 3 dager til før jeg eventuelt tester :shy:

Back
Topp