Når forteller dere familie?

Spirenummer3?

Betatt av forumet
Marsboerne 2023
Når skal dere fortelle nyheten til nærmeste familien? Jeg klør etter å si det, men vil vente litt! Sist svangerskap ble det fortalt litt sann i forbifarten følte jeg, da jeg ble innlagt i uke 7 med hyperemesis…fikk ikke gjort så mye av det, bare en vanlig telefonsamtale! Denne gangen har vi lyst at lillesnuppa skal fortelle alle sammen at hun skal bli storesøster :)

Jeg har egentlig lyst til å vente til vi har vært på TUL å sett kjønnet så vi kan presentere ungen med navn, for det har vi klart. Har lyst til å bestille en genser med "Storebror 2022" og kle på 1 åringen den. Jeg er 12 uker akkurat på bursdagen til mannen og da vil det være naturlig å samle hele familien. Er så spent på hvem som legger merke til genseren og hva de sier.

Jeg har egentlig lyst til å vente til vi har vært på TUL å sett kjønnet så vi kan presentere ungen med navn, for det har vi klart. Har lyst til å bestille en genser med "Storebror 2022" og kle på 1 åringen den. Jeg er 12 uker akkurat på bursdagen til mannen og da vil det være naturlig å samle hele familien. Er så spent på hvem som legger merke til genseren og hva de sier.
Så gøy måte å si det på :joyful: :p:happy:

Her får familien vite det fortløpende ❤️ jeg skal ringe mamma i dag, hadde veldig lyst å komme til 4+0 først :joyful: hun har vært med på de tre tidligere som ikke har gått, så hadde lyst å ha et rundt tall denne gangen:wacky:

Ååååå så herlig! Fikk tårer jeg nå!:happy::hilarious::wtf:
Hormonell sa du!??

jeg tror jeg må fortelle tidlig med denne formen om den ikke bedres:wideyed::wacky: kvalm, trøtt, muggen….:hilarious::hilarious:

mamma og nærmeste vet allerede. Men ikke så mange.:happy::dummy::dummy1:

Ååååå så herlig! Fikk tårer jeg nå!:happy::hilarious::wtf:
Hormonell sa du!??

jeg tror jeg må fortelle tidlig med denne formen om den ikke bedres:wideyed::wacky: kvalm, trøtt, muggen….:hilarious::hilarious:

mamma og nærmeste vet allerede. Men ikke så mange.:happy::dummy::dummy1:
Heheh, mannen kalte meg bare hormonella forrige gang jeg var gravid. Jeg har ikke merket så mye til det denne gangen, men skal sies at jeg pælma tlf min fra 2. til 1. etasje i sinne fordi mannen var så muggen fordi han ikke fikk ungen til å sove. Og jeg gjør aldri sånt. Long story short: ny tlf er lånt av pappa og min tlf leveres på rep i dag.

Vi fortalte mine foreldre i går. De ble så glad :Heartred Første barnebarnet :love7

Heheh, mannen kalte meg bare hormonella forrige gang jeg var gravid. Jeg har ikke merket så mye til det denne gangen, men skal sies at jeg pælma tlf min fra 2. til 1. etasje i sinne fordi mannen var så muggen fordi han ikke fikk ungen til å sove. Og jeg gjør aldri sånt. Long story short: ny tlf er lånt av pappa og min tlf leveres på rep i dag.
Oiiiida:hilarious::wideyed:

Hahaha!! Noen ganger må man få lov til å bli sint tenker jeg!
Jeg mener det er bedre å komme med noen «drypp» en gang i blant enn å gå rundt konstant muggen!:hilarious::hilarious: Eller hva?

jeg er litt sånn; *PANG* - FERDIG!!

Oiiiida:hilarious::wideyed:

Hahaha!! Noen ganger må man få lov til å bli sint tenker jeg!
Jeg mener det er bedre å komme med noen «drypp» en gang i blant enn å gå rundt konstant muggen!:hilarious::hilarious: Eller hva?

jeg er litt sånn; *PANG* - FERDIG!!
Ja må værra lov, jeg kastet den jo ikke etter han :P

Sinnet gikk fort over, så er heldigvis ikke langsint. Men er spent på utviklingen når jeg starter med dette :P

Ungene skal få vite det først, men vil passere 12 uker først.
Akkurat hvordan de skal få vite det får vi se på;)

Her blir det å si det ila de neste par ukene til alle sammen. Først til datteren min. Hun kommer til å bli så stolt :Heartred

Ringte mamma med en gang etter eg hadde sagt det til mannen. Pluss 2 venninner vet dette. Kjenner eg ønsker å ha noen å snakke med, hvis det plutselig ikke går.

Back
Topp