Der kan du jo gjerne om du får det til, ellers ser jeg etter noen neste år evt for jeg har sådd nok chili for i år.Eventuelt så kan jeg plukke noen frø til deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der kan du jo gjerne om du får det til, ellers ser jeg etter noen neste år evt for jeg har sådd nok chili for i år.Eventuelt så kan jeg plukke noen frø til deg![]()
Action.Oi, her går det fort i svingene.
Sådde for en 3-4 dager siden for å sjekke om frøene var for gamle.
Sjekket dem i går kveld, ingenting, hadde på litt ekstra vann.
Når jeg sjekket de til lunsj i dag holdt den på å gå gjennom plastfolien som lå over
Det er forresten vannmelon
Vis vedlegget 378150
Jeg tenkte til neste år, er første året jeg har de nåDer kan du jo gjerne om du får det til, ellers ser jeg etter noen neste år evt for jeg har sådd nok chili for i år.
Å ja.Action.
Jeg tenkte til neste år, er første året jeg har de nå
Har til nå 4 sorter chili, men litt mye av enkelte av typene.
Kjenner noen her i nærheten som er i samme situasjon som meg med andre typer så håper på å bytte litt etter hvert.
Vurderer også å prøve å krysspolinere noen for å få morsomme frø til neste år![]()
Det har jeg gjort med div sorter også. Man må jo bare prøveÅ ja.
Så få vi se om jeg klarer å holde de i live i år, i fjor klarte jeg å drepe alle før jeg i det hele tatt fikk dem ut![]()
Jeg vet hva jeg gjorde feil i fjor.Det har jeg gjort med div sorter også. Man må jo bare prøve
For gjort å vanne for myeJeg vet hva jeg gjorde feil i fjor.
De får veldig lett rotråte når de er små og jeg vannet for mye
Skal prøve å unngå å gjøre samme feil i år.
Gresskaret er også på vei opp forresten![]()
5 dager senere: HJELP!!Oi, her går det fort i svingene.
Sådde for en 3-4 dager siden for å sjekke om frøene var for gamle.
Sjekket dem i går kveld, ingenting, hadde på litt ekstra vann.
Når jeg sjekket de til lunsj i dag holdt den på å gå gjennom plastfolien som lå over
Det er forresten vannmelon
Vis vedlegget 378150

De står i romtemperatur og siden det er LED lys så genererer ikke lysene mye varme.Ohh, diwse blir lange og tynne, har de det varmt? Jeg vet jo du har lys på dem, men de var... velding lange og tynne. Vannmelom blir vel ikke en liten pante uansett da, men... den vokser fort!
Dumt om den knekker, jaDe står i romtemperatur og siden det er LED lys så genererer ikke lysene mye varme.
Tenkte å ta tak i dem til helgen å plante den dypere i større potter slik at de ikke knekker.
Den lille ved siden av med et stort blad er forresten gresskar
Ingen krise dersom de knekker.Dumt om den knekker, ja
Jeg har en egen boks hvor alt av frø havnerJeg har også tatt vare på frø fra Stemor. Men ikke søren om jeg vet hvor jeg oppbevarte dem....
Jeg også. Egentlig. Men der var de ikkeJeg har en egen boks hvor alt av frø havner![]()