IKM UKE 10

Jeg har egentlig gitt opp denne runden, kroppen føles helt på bærtur:hilarious: To ulike apper har kommet med to ulike datoer for EL og neste mens, og det matcher ikke på eggløsningstesten:confused: Den 3 vaksinedosa har tydeligvis gjort noe!
Åh, leit å høre om den vaksina! Jeg har ikke turt å ta den siden jeg hører så mange får kluss med syklus. Har nok kluss fra før liksom :p sluppet unna covid så langt, men det finner vel oss også til slutt. lenge siden du tok booster?

6 dpo her og tiden snegler seg avsted. Begynt å få symptomer på at TR er på vei så er ikke veldig optimistisk :sorry:
Ingenting er kjørt før TR faktisk dukker opp ❤️ Erfaringsmessig har jeg blitt gravid de gangene jeg har vært sikker på at det ikke gikk. Krysser fingrene for deg!

6 DPO her. Har hatt noen stikninger og vært mye oppblåst de siste dagene. Håper at det er positivt :smiley-angelic001
Blir helt sprø av å vente. Så sprø at jeg tok en test i går, som selvsagt var kritthvit, for det er alt for tidlig å teste :rolleyes:
Heldig som er 6DPO (7 nå?) her har jeg EL idag :hilarious:

Jeg kan settes på TR.. Etter vaksinedose 3 er syklusen bare tull:confused: Usikker på om vi skal prøve igjen med en gang eller vente litt for at syklusen skal bli stabil igjen:shy:
Så leit! Lykke til neste runde, håper syklus går seg til snarlig ❤️

Har sneket litt her, har vært veldig usikker på om jeg skulle melde meg inn i IKM-gruppe denne syklusen. Gjorde ikke det sist måned og det var egentlig ganske deilig. Synes det er tungt å se andre få positive tester, selv om jeg vet jo at jeg burde vært glad på alles vegner! På privaten synes jeg også det popper frem gravide over alt og det er skikkelig babyboom i vennegjengen. Alle ønsker jo å bli gravide, helst i går.

Uansett, jeg kommer kanskje ikke til å bli kjempeaktiv, men kan melde meg inn

Eppie - 37- B3 - PP7 - EL25/02 - IKM 11/3

Er 3dpo i dag, og tar progesterontilskudd på andre måned nå. Forrige måned endte ikke opp med graviditet, men jeg slapp i hvert fall alle de plagsomme mellomblødningene mellom EL og IKM! Både jeg og mannen har sjekket oss, og alt ser helt fint ut. Det skal i følge gynekolog gå helt fint for oss å klare dette på egenhånd, men siden jeg begynner å bli gammel og det ikke har klaffet ennå er vi allerede i systemet for IVF og skal ha første oppstartssamtale i slutten av mars. Godt å bli henvist allerede, men jeg vil jo helst at vi skal klare dette selv
Velkommen hit! Har lagt deg til i lista nå ❤️
Kjenner godt den følelsen av at ting trekker ut i tid, unner deg ikke Det. Jeg ble nesten litt bitter på et tidspunkt og fikk negative tanker om kroppen min som bare ikke fiksa det. Men, jeg ble gravid av meg (oss) selv, det tok bare tid her. Håper du får positiv test jo før jo heller ❤️

4-5 dpo, kjenner jeg synes tiden går altfor sakte... så har jeg begynt å lure på om jeg kan ha BV, å da svirrer tanken om dette kan gjøre at jeg ikke blir gravid.. eller at det er derfor det har vært flere kjemiske etter SA for 1år siden.. mye man rekker å tenke når man brukte lang tid på å sovne.. :meh:

8 DPO og jeg skulle liksom ikke være utålmodig denne gangen… Yeah right! :smiley-angelic006 Prøver å holde meg unna testboksen min, har plassert den langt inn i skapet for å ikke ha noe å la meg friste av. Vi kommer til å hoppe over prøving i mars av ulike grunner så det blir liksom litt ekstra press på meg nå føler jeg. Kjenner jo på alle symptomer på alt, både på graviditet og TR :wtf: Hvordan går det med dere andre?

Har sykt ømme nipler idag og igår. Hadde litt det i høst etter el, men ikke hatt det siden, bare litt øm i selve puppen rett før tr. Men nå er niplene veldig såre. Hmm. Sikkert bare et tegn på el. Har leita og «funnet» symptomer flere ganger, for så å få tr og negativ test, så alle disse lureriene går jeg ikke på lenger. Hahaha. Wow. Føler meg som en mørk sky av negativitet. Håper dere føler dere bedre enn meg <3

Har sykt ømme nipler idag og igår. Hadde litt det i høst etter el, men ikke hatt det siden, bare litt øm i selve puppen rett før tr. Men nå er niplene veldig såre. Hmm. Sikkert bare et tegn på el. Har leita og «funnet» symptomer flere ganger, for så å få tr og negativ test, så alle disse lureriene går jeg ikke på lenger. Hahaha. Wow. Føler meg som en mørk sky av negativitet. Håper dere føler dere bedre enn meg <3

Vet du, det er som jeg kunne skrevet det selv. Har vært sikker på at jeg var gravid mange ganger siden i sommer pga alle symptomene som stemmer overens med forrige graviditeter, men som jeg har innsett nå bare er typisk pms/lutealfase-plager som jeg aldri merka før siden jeg har gått på p-piller de siste 7 årene.

Nå har jeg fått en litt sånn "meh" holdning til disse symptomene, siden jeg vet det ikke trenger å ha noe å si. Får bare vente til vi evt står der med to streker!

Vet du, det er som jeg kunne skrevet det selv. Har vært sikker på at jeg var gravid mange ganger siden i sommer pga alle symptomene som stemmer overens med forrige graviditeter, men som jeg har innsett nå bare er typisk pms/lutealfase-plager som jeg aldri merka før siden jeg har gått på p-piller de siste 7 årene.

Nå har jeg fått en litt sånn "meh" holdning til disse symptomene, siden jeg vet det ikke trenger å ha noe å si. Får bare vente til vi evt står der med to streker!
Ditto! Overanalyserer alt for så å tenke meg litt om og «komme på» at det likesågodt kan være symptomer på at TR er i anmars som en graviditet :rolleyes:
Har gått i den fella før at jeg VIRKELIG har trodd at nå er jeg gravid og tok 3 tester som alle var helt blenda… og så kom TR :bored:
Fallhøyden var stor da, så nå har jeg nok en litt sånn «negativ innstilling» så får det heller bli en positiv overraskelse dersom jeg får to streker. Likevel er det liksom en liten del av meg som hver måned håper så inderlig at alle symptomer er pga. graviditet selv om jeg egentlig vet at TR vil dukke opp om noen dager :angelic:

Åh, leit å høre om den vaksina! Jeg har ikke turt å ta den siden jeg hører så mange får kluss med syklus. Har nok kluss fra før liksom :p sluppet unna covid så langt, men det finner vel oss også til slutt. lenge siden du tok booster?

Tok dose 3 for ca 4 uker siden.. Fikk covid på fredag:hilarious: Jeg kunne time mensen på klokka nærmest, men nå var EL to uker forsinka og mens 1 uke for tidlig i forhold til el:hungover:

EL igår og store planer om flere aksjer. En som ikke har planer om å bli mellomste i flokken fant det for godt å stå opp kl 21 og holde det gående til 0130 :banghead: 90% i godt humør altså, men makan til cockblock har jeg aldri vært borti :bag:
Akkurat som om han plukker opp hormonforandring gjennom morsmelka og setter inn er nådestøt for at EL skal forbigå i stillhet :bored::hilarious:

Tok dose 3 for ca 4 uker siden.. Fikk covid på fredag:hilarious: Jeg kunne time mensen på klokka nærmest, men nå var EL to uker forsinka og mens 1 uke for tidlig i forhold til el:hungover:
Ah, så kjedelig! Hvordan er formen nå da, mtp covid? Håper det går seg til med syklus igjen.
har vanligvis EL CD 13-15, men de to siste har jeg hatt på CD20! Og forrige runde kom TR 8DPO, så jeg er spent på om det blir likt nå.
God bedring!

Ah, så kjedelig! Hvordan er formen nå da, mtp covid? Håper det går seg til med syklus igjen.
har vanligvis EL CD 13-15, men de to siste har jeg hatt på CD20! Og forrige runde kom TR 8DPO, så jeg er spent på om det blir likt nå.
God bedring!

Den er på bedringens vei, men hadde to dager med høy feber og formen i bånn.. Hørtes ut som veldig lik syklus som meg! Men nå var syklusen på 34 dager, og ikke 28:shifty: Spent på denne syklusen, og om antall blødningsdager har endret seg også!
Tusen takk❤️

7DPO nå ja! Bestilte noen tester fra billigetester i dag. Forskjellen på prisen der og på apotek er jo helt enorm :wideyed:

Spennende! Lykke til:love017
Gleder meg til folk begynner å teste! Håper det blir mange fine streker de neste ukene ❤️

Den er på bedringens vei, men hadde to dager med høy feber og formen i bånn.. Hørtes ut som veldig lik syklus som meg! Men nå var syklusen på 34 dager, og ikke 28:shifty: Spent på denne syklusen, og om antall blødningsdager har endret seg også!
Tusen takk❤️
Samme her! Syklus på 34 dager og neste 28. da kom tr bare 8 dpo :grumpy: skulle ønske jeg visste hvorfor syklus tulla (ingen vaksine), men håper det går seg til :cat:

Samme her! Syklus på 34 dager og neste 28. da kom tr bare 8 dpo :grumpy: skulle ønske jeg visste hvorfor syklus tulla (ingen vaksine), men håper det går seg til :cat:

Det går seg forhåpentligvis til raskt! Hvis ikke får vi bare legge inn aksjer hver dag, det kommer ikke mannen til å klage på hvertfall:hilarious:

Det går seg forhåpentligvis til raskt! Hvis ikke får vi bare legge inn aksjer hver dag, det kommer ikke mannen til å klage på hvertfall:hilarious:
Vuderer nesten litt det samme selv om syklus er ganske stabil hos meg.
Samboer kommenterte senest i dag at nå var det lenge siden sist… og jeg svarte han fikk seg jo noe nå på fredag :rolleyes:
Han kom da tilbake med at før mini på 14 mnd kom fikk han noe så og si hver eneste kveld med unntak av når jeg hadde TR på besøk :hilarious:
Kjenner jeg ikke har energi til det mer og etter EL har vært får jeg mindre og mindre lyst å hoppe i høyet.
Nå rett før helga «anstrengte» jeg meg litt elstra ettersom jeg ikke vil at han skal føle at jeg kun vil legge inn aksjer rund EL… og må jo innrømme at jeg ikke angret på litt «ekstra» sengehygge … men man er jo sliten etter jobb, ta seg av mini, vasking, etc.

:joyful::shy::shy::shy:
Vuderer nesten litt det samme selv om syklus er ganske stabil hos meg.
Samboer kommenterte senest i dag at nå var det lenge siden sist… og jeg svarte han fikk seg jo noe nå på fredag :rolleyes:
Han kom da tilbake med at før mini på 14 mnd kom fikk han noe så og si hver eneste kveld med unntak av når jeg hadde TR på besøk :hilarious:
Kjenner jeg ikke har energi til det mer og etter EL har vært får jeg mindre og mindre lyst å hoppe i høyet.
Nå rett før helga «anstrengte» jeg meg litt elstra ettersom jeg ikke vil at han skal føle at jeg kun vil legge inn aksjer rund EL… og må jo innrømme at jeg ikke angret på litt «ekstra» sengehygge … men man er jo sliten etter jobb, ta seg av mini, vasking, etc.

Kjenner på det samme her, lysten dabber heeelt av etter EL og da er det litt sånn at jeg må anstrenge meg for å orke. Jeg har jo relativt store barn fra tidligere forhold på 9 og 12 og de er hos meg annenhver uke, men merker jo at hverdagen tar en fort likevel. Typisk nok har EL vist seg å komme i partallsuker når barna er her, så det begrenser jo litt muligheten for «når det måtte passe» prøving :shy: Men heller tvilsomt at eksmann går med på å bytte uke med det som grunn :joyful:

Back
Topp