Den perfekte mor er påan igjen
Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
Hvor ofte spiser deres små på nattestid? Jeg har en diktator på 22 mnd som pleier å få en sup 1-3 ganger hver natt. På sykehuset åt punktum ganske så synkronisert, men i natt har han sovet fra ca 22.30, til jeg vekket han nå, da hadde han tydeligvis bæsjet for en stund siden også. Diktatoren fikk en liten sup rundt midnatt, men turte ikke gi han allverdens siden jeg regnet med punktum også skulle ha. Med det resultat at puppene mine nå er ganske fulle!
Jeg har jo alltid vært tilhenger av å la dem sove om de ikke våkner selv, men jeg er jo ikke vandt med å få sove hele natten! Hva er deres rutine? Punktum er bare 2,5 døgn gammel enda, så det er jo i tidligste laget å konkludere med at dette er rutinen, men det er jo lov å håpe
Ps.. Han ligger til og med i sin egen seng, det har heller ikke storebror gjort i sitt liv
Jeg har jo alltid vært tilhenger av å la dem sove om de ikke våkner selv, men jeg er jo ikke vandt med å få sove hele natten! Hva er deres rutine? Punktum er bare 2,5 døgn gammel enda, så det er jo i tidligste laget å konkludere med at dette er rutinen, men det er jo lov å håpe

Ps.. Han ligger til og med i sin egen seng, det har heller ikke storebror gjort i sitt liv
Melius er 3 uker, og spiser «kveldsmat» ca 20-21 (spørs når kolikktimen(e) hans er ferdige.. Da sover han til 01 ca, og spiser.. Og så ca hver 3.time fra da…

Har sovet i nesten hele dag også