Sniker*Fikk svar nettopp, HCG er opp fra 82 til 114, så lav stigning, men mer stigning de siste 2 dagene enn de siste 10.. Nå er jeg bare veldig usikker på hva jeg skal kreve og gjøre. Jeg tenker det mest rasjonelle er å be om henvisning til UL på sykehuset pga blødninger og lav stigning, også måle HCG igjen på mandag. Jeg kan dra privat i helga, men er usikker på om jeg kommer til å få svar av det (eller av UL i det hele tatt så tidlig?).. Hvis jeg tar utgangspunkt i når jeg fikk positiv test - så er det minste jeg kan være på vei 5+2. I følge menstermin er jeg 5+6, så det er liksom litt tidlig å se noe på UL uansett?
Sårt og forvirrende med økende grad av graviditetssymptomer (kvalme, ømme bryst osv)..
jeg synes også det er veldig fascinerende at digital hos meg har slått ut på HCG på 9 med «1-2» og «2-3» med HCG på 82, forteller litt om hvor lite man egentlig kan legge i disse testene..!
Du vil kunne få se om du har en exu på ul nå. Håper alt er bra, selv om det var kav økning av hcg
Trodde de var mer til å stole på.. 
2-3 skal være på HCG fra 200 ja. 

men blir fint med en avklaring mandag da. Går jo an å prøve å fremskynde den til i morgen? 
Lurer på hvem som har flest kviser av meg og tenåringene jeg jobber med