Tilgangsansvarlig skjult gruppe

Også veldig gira på skjult gruppe:D hadde vært supert om du tok den jobben på deg:love7

Om du kan ta det på deg er helt kanon. Gleder meg til skjult. Skulle gjerne meldt meg. Men vet jeg i perioder kan være litt fraværende så kanskje kjipt for de som evt venter på tilgang. Så siden ingen andre melder seg så er det jo supert om du vil få ballen til å rulle :happy:

Hadde vært supert om du tok den. Jeg har veldig varierende aktivitet på forum og skal begynne på skole, så da vil det kanskje gå dager mellom hver innlogging her om jeg får det travelt med innleveringer og forskjellig.

Kan virke sånn. Må vel bare velge navn på gruppa og det merket som vi da får på profilen vår når vi er medlemmer i gruppa.

Kan godt gjøre det! Men vet ikke hvordan jeg oppretter en skjult gruppe da, er det forumansvarlig som skal kontaktes?:hilarious:
All ære til deg:hello2
Tenker jo at vi må ha navnet klart, så kontakter du nok forumansvarlig for å få den opprettet :)

Lager avstemning i morgen med kort frist :D
Jeg synes dere byrde vente en uke til, slik at alle som får oktober-termin kan være med. Det er både uke 7 og 8 som også får terminer i oktober, og jeg synes det er hyggelig å inkludere dem også i prosessen.

Back
Topp