Er det flere som sliter med mye hodepine og/eller migrene? Her har jeg de siste årene merket at hormonendringene i løpet av syklusen kan utløse migrene, skjedde ikke hver måned, men ganske ofte i de dagene rundt IKM.
Nå er jeg 3+4 i dag og testene stiger fint, så er ikke veldig bekymret sånn sett, men er det flere her som har opplevd å få migrene så tidlig i svangerskapet? Og evt. om og når det gir seg?
Paracet hjelper ikke og jeg er veldig skeptisk til å ta så mye annet så tidlig i svangerskapet.
Nå er jeg 3+4 i dag og testene stiger fint, så er ikke veldig bekymret sånn sett, men er det flere her som har opplevd å få migrene så tidlig i svangerskapet? Og evt. om og når det gir seg?
Paracet hjelper ikke og jeg er veldig skeptisk til å ta så mye annet så tidlig i svangerskapet.

Jeg får prøve å ta med en liten spasertur i lunsjen, men helt enig at det frister mest med å legge sed nedpå 
)

men så bra at du fikk god effekt av Botox!! Og enda bedre at du blir bedre i svangerskapet! Jeg kan heller ikke huske at jeg hadde noe hodepine men jeg var gravid med første, men så har det generelt blitt mye verre med migrenen etter jeg sluttet å amme første. Er vel bare å holde ut og håpe på det beste. Vil helst ikke ta så mye medisin nå i første trimester…
ja håper det nå