Altså pupper?!

Agnete

Forumet er livet
Hva er vanlig for oss damer? Jeg har alltid vondt i mine pupper, de er ømme og om noen klemmer meg litt hardt gjør det helt grusomt vondr, og barn da som klatrer med armer og bein.. det er vondt det. Og det er ikke noe som varer bare for en liten periode, det er hele tiden.
Er dette vanlig for oss kvinner eller hvordan er det dere? Og må legge til jeg er ikke gravid eller kan heller ikke bli gravid :)

Det kan være en hormonell forstyrrelse, men jeg har aldri vondt i puppene når jeg ikke er gravid eller det er melk i dem.

Eg går vondt om ungen min sette ein albue i dei men ikkje vondt til vanlig, ikkje når eg skal ha mensen heller.

Kan set gjøres noe med? Ikke sikkert du vet det da. Hihi
De vokser også så skulle tro det er et eller annet rart. Snart 40 år pupper som vokser :p

Har du spiral? Eg opplevde det av spiral eg hadde men da var eg kvalm og svimmel også, så ille at legen sjekke svangerskap men kom fram til at min kropp meinte spiral var foster:arghh: Eg måtte ta den ut.

Har du spiral? Eg opplevde det av spiral eg hadde men da var eg kvalm og svimmel også, så ille at legen sjekke svangerskap men kom fram til at min kropp meinte spiral var foster:arghh: Eg måtte ta den ut.
Nei bruker ikke prevensjon av noe slag. Jeg tålte heller ikke det når jeg prøvde for noen år siden.

Jeg får vondt og stikninger i den høyre av og til. Men den høyre har jeg så tette brystvev som Berg som legen på mammografi/ultralyd sa. Den skall jeg vær obs på og sjekker ofte og det kommer væske eller ska jeg si melk visst jeg klemmer. Føler til tider at det er melkespreng fast jeg ikke er gravid eller ammer.

Jeg har kun ømme pupper når jeg er gravid eller ammer, så du gjør nok lurt i å ta det opp med noen :) Håper du finner ut hva det er og får det bedre :)

Har du sjekket med mammografi? Kan kanskje være lurt å se om det er noe i vevet eller om du rett og slett har noen tette melkeganger som gjør vo dt.

Har du sjekket med mammografi? Kan kanskje være lurt å se om det er noe i vevet eller om du rett og slett har noen tette melkeganger som gjør vo dt.
Bare noen uker siden jeg var der og de skrøt av så flotte kjertler osv. De hadde vel sett noe om det var noe der da tro? Det var liksom ikke tiden for å spørre om noen annet en kulen min.

Bare noen uker siden jeg var der og de skrøt av så flotte kjertler osv. De hadde vel sett noe om det var noe der da tro? Det var liksom ikke tiden for å spørre om noen annet en kulen min.
Ja, d hadde de sett da :)

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men her har jeg merket hormonelle endringer som nok kommer med alderen (bikket nylig 40). De siste par årene har jeg hatt fryktelig ømme og vonde pupper - spesielt rundt eggløsning og mensen - de er rett og slett mer ømfintlige enn før.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men her har jeg merket hormonelle endringer som nok kommer med alderen (bikket nylig 40). De siste par årene har jeg hatt fryktelig ømme og vonde pupper - spesielt rundt eggløsning og mensen - de er rett og slett mer ømfintlige enn før.
Nærmer meg alderen der ja.. har kanskje vært sånn siden midten av 30 årene, og de blir stadig vondere og større. Og større orker jeg ikke, store nok :p
Jeg vet ikke helt når jeg har det der lenger siden jeg ikke har mensen, men det er perioder som jeg ikke engang klarer å ha på bh.

Back
Topp