noen her som er Gravide eller har vært gravide som har IBS? Hvordan var magen din under graviditeten?
Ble den bedre eller værre? Jeg er sterkt redd for at magen vil bli mye Værre under svangerskapet. Reagerer på en god del mat og får diare.
Ble den bedre eller værre? Jeg er sterkt redd for at magen vil bli mye Værre under svangerskapet. Reagerer på en god del mat og får diare.
men jeg hadde helt det motsatte av forstoppelse, så det hjalp å bli gravid der. Spiste veldig lite mat i starten da jeg var så kvalm, da var det viktig å få i seg det magen tålte.
Ja, det kan ha en sammenheng. Om det er pga IBS eller bare kroppens reaksjon på graviditeten vet jeg ikke, men husker jeg opplevde det samme i første svangerskap. De første dagene (og ukene egentlig) etter IKM hadde jeg ekstreme menssmerter og løs mage. Løs mage fortsatte hele svangerskapet. I andre svangerskap var jeg helt fin i magen.
ja Okay om det blir løs mage foran kvalme så skal jeg tåle det da jeg jo egentlig er vandt ned løs mage fra før, men har vært så ekstremt de siste dagene så ville høre andres erfaringer 
men håper det blir bedre etterhvert