Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere IVF spirer eller andre med litt hjelp her?
Ekstremt takknemlig, men blir kvalm av tanken på 8 uker (eller trolig mer) med progesteron down there. 2x cyclogest analt og 3x lutinus vaginalt, minst til uke 12.
Jeg er så heldig at jeg tar Duphaston så merker ikke så mye annet enn litt ekstra tretthet om dagene.Ååååå føler med degJeg er så heldig at jeg tar Duphaston så merker ikke så mye annet enn litt ekstra tretthet om dagene.
Går også fragmin og Prednisolon. De sier at Prednisolon skal gi en sånn oppkvikkende følelse, men den har i alle fall ikke kommet ennå![]()
Jeg går på lutinus 2X daglig. Jeg blir oppblåst og ikke minst masse truseskift ila dagen
Jeg har det fordi det var det de anbefalte i DK for noen siden med iui. Så jeg fikk legen til å skitimer det ut nå også
Har kort syklus også
Uansett..etter å ha født prematurt tidligere,så er jeg villig til å gjøre ekstremt mye for å unngå det igjen.Hei! Kaster meg litt inn her. Jeg går ikke på progesteron,men jeg skal begynne etterhvert,for å forebygge prematurfødsel. Så her blir det nok lutinus fra uke 18-34 (hååååper så lenge iallfall). Har hørt at det skal være ganske grisete med den vaginale tabletten!?Uansett..etter å ha født prematurt tidligere,så er jeg villig til å gjøre ekstremt mye for å unngå det igjen.
Jeg fant ut at babyolje virket for å løse det opp litt. Er kanskje ikke helt anbefalt å bruke det til å vaske seg med, men det er mer effektivt enn intimsåpe iallefall. 
Jeg ser fram til å kunne stoppe med Cyclogest ja. Det er noe griseri. Jeg bytter truseinnlegg flere ganger daglig og det er jo nesten umulig å vaske vekk dette gørret.Jeg fant ut at babyolje virket for å løse det opp litt. Er kanskje ikke helt anbefalt å bruke det til å vaske seg med, men det er mer effektivt enn intimsåpe iallefall.
![]()
Hvor lenge skal dere gå på det?
Går ikke på progesteron, men prøvd det tidligere. Kan jeg (av ren nysgjerrighet) spør hvorfor du tar èn type analt og èn type vaginalt? Har bare aldri hørt om kombinasjonen før og synes det var interessant da jeg har venninner som får progesteronstøtteFlere IVF spirer eller andre med litt hjelp her?
Ekstremt takknemlig, men blir kvalm av tanken på 8 uker (eller trolig mer) med progesteron down there. 2x cyclogest analt og 3x lutinus vaginalt, minst til uke 12.

Går ikke på progesteron, men prøvd det tidligere. Kan jeg (av ren nysgjerrighet) spør hvorfor du tar èn type analt og èn type vaginalt? Har bare aldri hørt om kombinasjonen før og synes det var interessant da jeg har venninner som får progesteronstøtte![]()