Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker.
Om du ikke er direkte kvalm og ikke kaster opp, er det noen hensikt å bruke det? Det er ingen grunn ved bare uggenhet å prøve å medisinere det vekk.
For meg stoppet det bare oppkasten ved bruk av postafen, ikke kvalmen og jeg hadde hyperemesis til ungen var ute.
Dersom du ikke er kvalm ville jeg unngått prostafen. Men hvordan uggen er du?

Huff, ingen god følelse!Hmm, vanskelig å beskrive. På en måte en slags blanding av kvalme og uggenhet. Og vil helst bare legge meg i fosterstilling å slappe av. Men nekter å være borte fra jobb![]()
Enig!Huff, ingen god følelse!
Mitt beste tips, som jeg erfarte på den harde måten sist svangerskap er som følger: Ro ned tidlig! Jeg var som deg og skulle presse meg for å absolutt greie å dra på jobb og fungere i hverdagen. Dette gjorde at jeg ble super dårlig, endre med hyperemesis som varte til mini kom ut. Innleggelse i uke 10 og sykmelding resten av svangerskapet da jeg måtte ha væsketilførsel flere ganger i uka. Jeg pressa meg rett og slett for hardt i starten og fikk aldri sjans til å hente meg inn igjen.
Sååå, prøv å ro ned litt nå i starten så kan det hende at ting går seg til videre![]()

Foreslår at du får det en legetime og tar vurderingen i samråd med lege.takk for svar! Sliter med å fungere på jobb bare. Men da får jeg prøve noe annet![]()

Blir du ikke trøtt av Phenergan? Jeg har brukt dem som sovetablett i flere årPostafen funker ikke for meg, så jeg har fått Phenergan og det funker mye bedre for meg, kan ikke kjøre bil med de rett etter på siden det er 3 kant på de, men endelig klarer jeg å spise mat.
Så hvis postafen ikke funker for dere hør med legen om den andre.

Blir du ikke trøtt av Phenergan? Jeg har brukt dem som sovetablett i flere år![]()