Hvor mange dager er du over termin?

5
 
Krysser fingre og tør for dere nå :love7
Det er virkelig ikke lenge igjen til dere får julekulene deres :love017
 
Som forventet havnet jeg i denne tråden også :p
1 dag siden termin :)
 
2 dager over termin idag.. men har hatt tre gode uker med mye modningsrier, og nå begynner tålmodigheten å renne ut :( skal på overtidskontroll imorgen. Noen som har noen oppmuntrende ord?
 
2
 
Jeg er fem dager over termin i dag, men nå kjenner jeg at det begynner å dra seg til etter en søvnløs natt med maserier:D Jeg har gitt Mini klar beskjed om å vente til iallfall over midnatt før han kommer, jeg igangsettes søndag dersom han ikke har meldt sin ankomst før:happy:
 
Jeg er fem dager over termin i dag, men nå kjenner jeg at det begynner å dra seg til etter en søvnløs natt med maserier:D Jeg har gitt Mini klar beskjed om å vente til iallfall over midnatt før han kommer, jeg igangsettes søndag dersom han ikke har meldt sin ankomst før:happy:
Hva skjedde med dere?:happy:
 
Hva skjedde med dere?:happy:

Jeg trodde det ble igangsetting i dag, men neida:( Ble strippet, og fikk beskjed om at jeg hadde nærmere to cm åpning. Har ny kontroll tirsdag, og har fått time til igangsetting torsdag, men vi håper inderlig han kommer før! Vi er sååå klare for å få baby i hus nå:shy::D
 
Back
Topp