Jeg Blør

Jenny78

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
Jeg gikk nettopp på do og jeg blør. Nesten som en frisk blødning, men blandet med mørk utflod. Jeg har menssmerter og nå kjempe redd!
Jeg skal måle HCG i morgen og mandag. Er 5+4.


Fy søren dette blir en lang helg . Noen som har blødd og det gikk bra?
(Jeg har spottet gjennom hele perioden)
 
Har ingen erfaring, men har masse medfølelse for den redselen :shy: Sender en klem:Heartpink
 
Har dessverre ingen erfaring, hadde en SA rundt 4+3 tidligere, men det var helt uten smerter og som en helt vanlig mens.
Jeg krysser fingrene for deg og sender store klemmer :) :smiley-angelic001
 
Masse erfaring med dette! Har skjedd meg tre ganger, første gang ble det SA, andre gang ble det et friskt barn, og siste gangen er nå. Er 8+6, startet med rød/brun spotting allerede 4+5 ca, spottet mye men og dager med blødning av frisk blod. Sånn at det ikke holdt med truseinnlegg, men ett bind var nok liksom. Litt til og fra siste ukene. Fikk se hjerteslag og embryo i riktig størrelse i går. Siden du er i uke 5 kan det være en ide å få tatt hcg prøver. Jeg gjorde det og de var fint stigende (dobling 72 timer)
 
Masse erfaring med dette! Har skjedd meg tre ganger, første gang ble det SA, andre gang ble det et friskt barn, og siste gangen er nå. Er 8+6, startet med rød/brun spotting allerede 4+5 ca, spottet mye men og dager med blødning av frisk blod. Sånn at det ikke holdt med truseinnlegg, men ett bind var nok liksom. Litt til og fra siste ukene. Fikk se hjerteslag og embryo i riktig størrelse i går. Siden du er i uke 5 kan det være en ide å få tatt hcg prøver. Jeg gjorde det og de var fint stigende (dobling 72 timer)
Jeg skal ta HCG prøve i morgen og mandag! Hvor lang tid før vi får svar på HCG prøven?

betryggende at det gikk bra 2/3 ganger hos deg!
Jeg kjenner jeg er veldig nervøs nå.
Det var nok til et bind/truseinnlegg men ikke nok til tampong

off
 
Har dessverre ingen erfaring, hadde en SA rundt 4+3 tidligere, men det var helt uten smerter og som en helt vanlig mens.
Jeg krysser fingrene for deg og sender store klemmer :) :smiley-angelic001
Har ingen smerter….utenom sånn ministikk og murringer, men har hatt det hele tiden
 
Har ingen smerter….utenom sånn ministikk og murringer, men har hatt det hele tiden

det er gode tegn.:) Om du tar prøvene tidlig kan du få svar samme dag noen ganger, det kommer an på hvor prøvene analyseres.
 
Håper og ber om at det ikke blir verre og at jeg får se et dunkende hjerte neste torsdag

Takk for støtte! ❤️
 
Jeg har også hatt blødninger. Jm henviste til tul med en gang, og merket henvisningen med haster. Ringte sykehuset et par dager senere for å høre når jeg kunne regne med å få time. De hadde ikke vurdert henvisningen enda og hadde tydeligvis ingen hastverk. Men jeg har heldigvis privat time på mandag..

Hadde blødninger i forrige svangerskap også, og det gikk helt fint. Men man blir jo redd.
 
Hadde endel blødninger i forrige svangerskap som gikk bra :Heartblue Vanskelig å vite om det er uskyldig eller ikke før man sjekker. Håper for deg :Heartblue:Heartpink:Heartblue
 
Jeg har også hatt blødninger. Jm henviste til tul med en gang, og merket henvisningen med haster. Ringte sykehuset et par dager senere for å høre når jeg kunne regne med å få time. De hadde ikke vurdert henvisningen enda og hadde tydeligvis ingen hastverk. Men jeg har heldigvis privat time på mandag..

Hadde blødninger i forrige svangerskap også, og det gikk helt fint. Men man blir jo redd.
Jeg bestilte også privat! Kan ikke vente.
Skal ta HCG i morgen❤️ Jeg er så redd for å miste
 
Fikk svar på HCG i dag.

fredag; 163

er ikke det veldig lavt til å være 5+4?
Tatt ny i dag og får svaret i morgen tidlig
 
Det virker litt lavt ja. Vet klinikkene ved assistert befruktning sier at hcg bør være over 70 eller 100 ved 15 DPO. Så 163 ved 5+4 virker lavt. Men tror at det alltid finnes unntak.
Håper for deg :Heartred
 
Nei dette var første.

Hatt CB digital 1-2 og 2-3 i uke 4/5.

Får svar i morgen på test 2 :(
Krysser fingrene for deg og sender en klem!! Du må være fullstendig skrekkslagen. :(Jeg har selv spottet i dag på 5+4 og er livredd for at det er starten på noe.... :(
 
Krysser fingrene for deg og sender en klem!! Du må være fullstendig skrekkslagen. :(Jeg har selv spottet i dag på 5+4 og er livredd for at det er starten på noe.... :(
Jeg googler alt bare for å se om det er håp, men ser veldig mørkt ut :sorry:

Har allerede grått flere ganger de siste dagene.
Jeg håper fremdeles veldig, men blødning med lavt HCG er jo ikke den beste komboen.

skal du måle HCG?
 
Jeg googler alt bare for å se om det er håp, men ser veldig mørkt ut :sorry:

Har allerede grått flere ganger de siste dagene.
Jeg håper fremdeles veldig, men blødning med lavt HCG er jo ikke den beste komboen.

skal du måle HCG?
Uff. Det forstår jeg veldig godt. Det må føles som at hele verden faller i grus. :sorry: Og google hjelper sjeldent til....

Jeg har legetime på onsdag så er spent på utviklingen frem til da, men håper uansett han er villig til å måle hcg. Jeg har heldigvis hatt 2 målinger allerede siden jeg er IVF- kasus, så har tall å sammenligne med.

Husk at hcg er veldig individuelt og det som er normalt for noen behøver ikke å være det for andre....
 
Back
Topp