Kinesisk fødselskart

Beibi2022

Andre møte med forumet
Hei! Noen som allerede har sjekket det kinesiske fødselskartet ang kjønn? xsmile9 Har det vært riktig med tidligere graviditeter?
Dette er min første, og ifg kartet så blir det en liten gutt :)

Jeg har sjekket :rolleyes: og får i følge kartet en jente. Har hørt at det passer med mange, men for min del blir det første barnet, så har ingen anelse, men hadde vært veldig gøy om det stemmer! :)

Hvis samleie var en måned og eggløsningen måneden etter, hva skal jeg se på da? :hilarious:

Jeg har 3 store barn fra et tidligere forhold. Gutt - Jente - Gutt.
Det stemte med guttene men ikke jenta i midten.

Ifølge kartet skal vi ha en gutt nå, så vi får se :happy:

Stemte med forrige. Står jeg skal få hente- men tror ikke helt på dette ‍♀️
Men blir morsomt å se.

:Heartblue:HeartpinkJa stemte begge gangene på meg, først gutt så jente. Denne gangen står det jente :Heartpink så veldig spent på om det stemmer

Tror de har byttet på kartet. For før stemte det med alle 3. Nå stemmer det med 2 av 3.

Hvis det er riktig får vi jente nå. Det tror jeg neppe!! Med 3 gutter i hus :hilarious:

Hvis det stemmer til meg så blir det jente, det var også eneste mnd som var rosa da med alderen min så blir spennende å se:joyful: er min første graviditet:D

Hei! Noen som allerede har sjekket det kinesiske fødselskartet ang kjønn? xsmile9 Har det vært riktig med tidligere graviditeter?
Dette er min første, og ifg kartet så blir det en liten gutt :)

Det stemte med begge mine, å denne mener det jente. Noe som stemmer med magefølelsen, men hvem vet:p

Stemte med nr 1, gutt ! Så får vi se om det stemmer at det kommer en liten jente nå da <3

Tror de har byttet på kartet. For før stemte det med alle 3. Nå stemmer det med 2 av 3.

Hvis det er riktig får vi jente nå. Det tror jeg neppe!! Med 3 gutter i hus :hilarious:

det fins mange varianter av de karta :smiley-bounce012 jeg gikk over alle jeg fant og alle for min del viser riktig

Stemte med jenta vår, og den sier jente denne gangen også :p

Jeg har 3 store barn fra et tidligere forhold. Gutt - Jente - Gutt.
Det stemte med guttene men ikke jenta i midten.

Ifølge kartet skal vi ha jente nå, så vi får se :happy:

Har to gutter og skulle ha hatt jente og gutt i følge kinesisk fødselskart. Stemte mao ikke her. skal i følge kartet få jente nå, men har sterk guttefølelse :)

Back
Topp