Ullfleecedress

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Mini trenger en ulldress til kalde dager. Vi har den vanlige lille lam-dressen men nå som det er minusgrader syns jeg det blir for kaldt.
Blir netthandle da jeg ikke kommer meg til byen på en stund, så vanskelig å kjenne på ting. Derfor er jeg ute etter anbefalinger :)

Tjukk ulldress der altså - gjerne i fine farger som olivengrønn, sennepsgul o.l.
Har mye hjemmestrikk men det er akkurat litt for stort foreløpig :)

Mini trenger en ulldress til kalde dager. Vi har den vanlige lille lam-dressen men nå som det er minusgrader syns jeg det blir for kaldt.
Blir netthandle da jeg ikke kommer meg til byen på en stund, så vanskelig å kjenne på ting. Derfor er jeg ute etter anbefalinger :)

Tjukk ulldress der altså - gjerne i fine farger som olivengrønn, sennepsgul o.l.
Har mye hjemmestrikk men det er akkurat litt for stort foreløpig :)
Min hadde en fra Cubus som vi likte veldig godt. Romslig så god plass til et par lag under uten at det ble trangt.
Fant den ikke nå, er noen år siden. Men ligner på denne: https://cubus.com/no/p/overall-i-myk-merinoull-rod-one-piece-baby/7311466_F371
Bare at den vi hadde, hadde knapper, men ser ut som det er av samme type tykkelse.

Ullfleecedressen til nøstebarn er utrolig fin da, men litt dyrere

Vi har brukt ifra joho eller spar kjøp men de er kansje tykkere enn du vil ha?

Nøstebarn! Er også fornøyd med Janus og Hust&Claire sin, men Nøstebarn er varmest.

Nøstebarn! ❤️

Syntes ullfleecdressene fra Nøstebarn er veldig fine, og ikke minst utrolig gode!

Har prøvd både ullfleece fra cubus, hust & clair og Joha, men ingenting kan måle seg med den deilige ullen fra Nøstebarn! :Heartred

Back
Topp