Takk det samme <3 <3Krysser alt jeg har for deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det samme <3 <3Krysser alt jeg har for deg![]()
Ser hvertfall en skyggestrek derNoen som ser antydning til noe på disse? Ser skygge i virkeligheten, men tror ikke det kommer frem i virkeligheten
Ser skyggen ja, men 5 dpo tror jeg ingen får positiv test.. forstår godt det er vanskelig å vente, samme situasjon herSer dere noe? Skygge ? 5 dpo. Ganske tidlig
Så noe svakt før den tørket også. babyplan tidligtest

Ja, ser antydning til noe!Ser dere noe? Skygge ? 5 dpo. Ganske tidlig
Så noe svakt før den tørket også. babyplan tidligtest
Ser skyggen ja, men 5 dpo tror jeg ingen får positiv test.. forstår godt det er vanskelig å vente, samme situasjon her![]()
Jøss, egget har jo såvidt festet seg på 5 dpo for mange!søstera mi fikk positiv test 5 dpo, hu har ei datter nå på 2 mnder![]()
Men ja alt er mulig med denne kvinnekroppen Vent til i morgen- så holder jeg meg ogsåNå har jeg vært å kjøpt clearblue early, men bør jeg vente til i morgen tidlig, eller spare opp urin og ta den ikveld ?? Er jo såååå lenge til i morgen![]()
Synes den er for sterk til å være svak jegSer jeg syner? Er det en svaaaaak strek nr 2 der??
Har tatt 5 stk i dag
Så blir ikke overrask om det er ønske tenkning føler jeg har sett 2 på alle fem ...

Hallo!!! Den er positiv!Ser jeg syner? Er det en svaaaaak strek nr 2 der??
Har tatt 5 stk i dag
Så blir ikke overrask om det er ønske tenkning føler jeg har sett 2 på alle fem ...
alle etter disse har vært blenda..Hvem prøver jeg p lure - klarte jo seff ikke holde meg! Men nå er mer forvirra enn før jeg tok de.. det er en rfsu test, og en clearblue early på samme urin.. tok stripsen ut av holderen fordi det var umulig å se noe på bilde pga glasset.. men hallo, er det strek?! Uff…

Den er positiv ja![]()
Jeg ser svak strek på alle!Noen flere som har dårlig erfaring med metode sine tidligtester fra apotek 1? I hode mitt ser jeg svak strek på alle de 3 rosa og på den nederste grønne.. jeg har blitt gravid naturlig bare en gang i hele mitt liv og 5 ganger med IVF, så for meg er det ganske umulig å bli gravid naturlig og da itillegg veldig irriterende med skyggestrekeralle etter disse har vært blenda..
Ser helt klart en til strek på den! Så spennende!Ser jeg syner? Er det en svaaaaak strek nr 2 der??
Har tatt 5 stk i dag
Wæææ… babyplan sin (vanlige) kunne jeg ikke se noe på, men den krever vel sikkert litt mer hcg enn tidlig testen?
Syns jeg kan skinte svak strek på rfsu sin.. tror synet mitt er ødlagt etter en lang prøveperiode![]()