Hudkrem tips?

TFE30

Glad i forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Aprilspirene 2025
Jeg tror jeg plutselig har begynt å reagere på ansiktskremen min. Er veldig tørr og klør en del.
Har noen av dere flotte damer tips til gode ansikts/hudkremer for gravide? :happy:

Vet ikke om noe som er beregnet på gravide men jeg bruker Ole Henriksen sin C-rush. Utrolig god, geléaktig krem som i alle fall jeg er veldig fornøyd med:happy:

Vet ikke om noe som er beregnet på gravide men jeg bruker Ole Henriksen sin C-rush. Utrolig god, geléaktig krem som i alle fall jeg er veldig fornøyd med:happy:
Det er akkurat den jeg har brukt :laughing002 Har vært så fornøyd med den, men de siste dagene har jeg reagert på den :sorry:

34CB86BA-7BF0-4CCB-B2C1-F763B03D7D5B.jpeg Jeg bruker denne på vinterstid, har veldig sensitiv hud så er ikke så mange jeg tåler.
Er jeg ekstra tørr så bruker aderma expmega på det tørre partiet:)

Jeg har et veldig godt tips! Så å si alt fra La roche posay, ELLER Klairs sin, jeg bruker den- eneste som har funket på den stygge gravidehuden min

Jeg har et veldig godt tips! Så å si alt fra La roche posay, ELLER Klairs sin, jeg bruker den- eneste som har funket på den stygge gravidehuden min
La roche posay er testet på dyr om du ikke visste det:)

om man bryr seg om sånt da:p jeg er veldig for dyrevelferd og prøver å være miljøbevist.

Hvis du er veldig tørr kan du bruke feks Weleda skin food på natta:) Den er veldig god på denne tiden av året. På dagen bruker jeg feks Tony Moly sin "banankrem", den som er formet som en banan:)

Jeg har begynt å bruke Lykkelig som liten vinterkrem:hilarious: Vinterkrem for barn, eneste kremen som funker på min uttørka hud for tida:happy:

La roche posay er testet på dyr om du ikke visste det:)

om man bryr seg om sånt da:p jeg er veldig for dyrevelferd og prøver å være miljøbevist.
Dette visste ikke jeg! Og jeg bruker det merket.
takk for info, for nå skal jeg bytte tvert!!

Sniker fra mars:)

Jeg har sverget til en krem fra makeupmekka i flere år nå. Ser ut som de ikke selger den lenger, men jeg bruker også denne flere kvelder i uka

https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/skin-boost-sleeping-mask

Veldig fornøyd! De har svært ofte tilbud på sine allerede veldig snille priser og. Den kremen jeg bruker daglig (som jeg nå må være sparsom med tydeligvis:hilarious:) pleide jeg å få til 45-60 kr!

Back
Topp