Mammatøy

Den perfekte mor er påan igjen

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
Jeg har noen mammabukse fra hm, men de begynner å stramme nederst på magen, før elastikken begynner. Har derfor konkludert med at tiden kanskje er inne for tights. Men, da føler jeg at jeg må ha på en lengre genser/tunika/kjole. Hvor kjøper jeg det? Slike aladin-bukser, er det innafor å bruke eller går det inn under kategorien joggebukse?

jeg har kjøpt endel kjoler på zalando, ikke gravidklær men hverdagskjoler som jeg fint kan bruke etter graviditeten også.

Jeg har kjøpt en del kjoler på vero moda, typ strikk eller ribb. Har også kjøpt noen ribbekjoler fra hm. Det er ikke mammaklær, men er så strechy at de sitter fint og komfortabelt over magen uansett. Har gått opp en størrelse da :happy:

Hvor er kjolen fra? Den var så enkel og fin!
Tusen takk:happy: den er kjøpt på H&M, men ble kjøpt i 2016 da jeg var gravid sist. Tror de fortsatt har slike type kjoler i basis-kolleksjonen sin. Kjøpte bare en vanlig en (ikke for gravide) og gikk opp en størrelse:happy:

Jeg har kjøpt meg mange strikkekjoler fra bonprix, ikke mammakjoler men masse stretch også gikk jeg opp en str lever i kjole, tights og tykke strømpebukser

Back
Topp