Bergans vinterdress

Jasmine

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Hei. Er det noen som har erfaring med bergans lilletind vinterdress? Eller vinterdress fra bergans generelt og kan si hva dere synes? :) Har tidligere brukt reima stavanger og den er jo «tjukkere» men samtidig så ønsket jeg en som var litt lettere i bevegelighet nå og kom over bergans sin og leser den skal være varm :)

Beste dressen etter min mening :p
Min gutt er en sånn som sliter hull i det meste, gått flere reima dresser med hull etter kort tid, samme med en del andre merker. Unntatt et bittelite hull i en søm, har vi ikke fått hull eller mye slitasje på noen av Bergans klærne våre.
Elsker at den ikke er så tykk, men den er varm uansett. Bor man på veldig kalde steder er det mulig den blir litt kald, men vi har brukt den på fjellet med to lag ull under og han har ikke hvert kald :)

Beste dressen etter min mening :p
Min gutt er en sånn som sliter hull i det meste, gått flere reima dresser med hull etter kort tid, samme med en del andre merker. Unntatt et bittelite hull i en søm, har vi ikke fått hull eller mye slitasje på noen av Bergans klærne våre.
Elsker at den ikke er så tykk, men den er varm uansett. Bor man på veldig kalde steder er det mulig den blir litt kald, men vi har brukt den på fjellet med to lag ull under og han har ikke hvert kald :)
Høres bra ut :D Er det lilletind du også har prøvd? Vi bor i Oslo så det er jo kaldt om vinteren, men fjellet vil jeg jo tro er enda kaldere :joyful:

Høres bra ut :D Er det lilletind du også har prøvd? Vi bor i Oslo så det er jo kaldt om vinteren, men fjellet vil jeg jo tro er enda kaldere :joyful:
Vi bor i Østfold, så ganske likt klima. Tenker mer på de som bor i innlandet, Finmark osv.
Har både hatt Lilletind og Ruffen (over på jr nå, Knyken) bare brukt Bergan de siste 5 sesongene.

Beste dressen både ruffen og lilletind. Så lett for de små og bevege seg i og av god kvalitet :-)

Mine fryser lett og bergans sine dresser er ikke varme nok til mine, men hvis du ikke trenger en like varm dress som reima Stavanger er bergans sine dresser gode dresser

Back
Topp