Konisert og gravid med smerter i underliv

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
:)Jeg er henvist til gynekolog på sykehus, siden jeg er konisert 2x i 2019, og har hatt stikkende smerter i underlivet de siste to ukene.

har jo tre barn fra før, og kan ikke husle at jeg hadde slikt ubehag før.

men bare lurer om noen andre opplever stikkende smerter i underliv (inni vagina liksom)? Føles litt likt som det ubehaget jeg hadde de siste ukene før fødsel med de andre svangerskapene.
har også opplevd å få kynnere allerede, de kommer når jeg anstrenger meg (trener, vasker hus, eller om det har vært stress på jobb, eller etter sex). Syntes det er litt vell tidlig med kynnere så er delvis sykemeldt, og prøver å ikke stresse, samt at jeg unngår å anstrenge kroppen så jeg slipper å få kynnere.

kanskje noen andre som er konisert som har erfaring? :)
har time hos gyn tirsdag neste uke, så de skal måle lengden på livmorhals da og tar sikkert en full sjekk. Så ikke veldig bekymra ennå, kan jo være kroppen min som bare er mere ømfintlig nå, siden det er fjerde barnet:)

Jeg har hatt kynnere siden uke 14, ved samme aktiviteter som deg. Hadde det forrige svangerskap også (dette er mitt tredje). Her har legen sagt at det er vanlig når man har vært gravid før, så ikke noe jeg bekymrer meg over.

Er ikke konisert, så det kan jeg dessverre ikke si noe om..

Jeg har hatt kynnere siden uke 14, ved samme aktiviteter som deg. Hadde det forrige svangerskap også (dette er mitt tredje). Her har legen sagt at det er vanlig når man har vært gravid før, så ikke noe jeg bekymrer meg over.

Er ikke konisert, så det kan jeg dessverre ikke si noe om..
Jeg får kynnere samtidig som de stikkende smertene. Ved de andre svangerskapene kom ikke kynnerne før sent i svangerskapet

Jeg har hatt noen stikkende smerter i underlivet, slik du beskriver, også. Ikke mye eller ofte, og ikke kjempevondt, men stikkende absolutt, usikker på hvor mange ganger eller når det først startet eller når jeg hadde det sist :wtf:. Det varer gjerne bare 4-5 sekunder og så er det borte og så går det gjerne flere dager igjen, så godt mulig det ikke er det samme som du spør om. Er ikke konisert og har ikke vært gravid før.
Litt uregelmessige ubehag er nok normalt:p
Har bare ikke hatt det slik som nå, tidligere:p

Back
Topp