Oss testetøser imellom

Metode slår ut litt senere enn babyplan er min erfaring :) så ikke tenk på det!
Takk for svar:Heartred Håper det bare er derfor.

Blir jo litt tullete av testingen og, har testet stort sett 2 ganger om dagen med babyplan, og hatt fin stigning hele tiden, helt til denne dumme metodetesten :laughing002 Så da prøvde jeg en til, som ble enda svakere, men har jo dukket masse vann og var på do for under en time siden, det blir jo bare tull. Får vente til i morgen tidlig. Kanskje:yuck:

Dere er virkelig drevne på denne testingen! Jeg trodde man tok en test og var ferdig med det jeg hadde egguttak onsdag for 7 dager siden og innsett på mandag. Når ville dere testet? Hadde jo vært moro å slippe å vente så lenge…. Jeg har trodde jeg må vente i 16 dager etter innsett som det sto i skrivet fra klinikken det gjorde jeg forrige gang.

Dere er virkelig drevne på denne testingen! Jeg trodde man tok en test og var ferdig med det jeg hadde egguttak onsdag for 7 dager siden og innsett på mandag. Når ville dere testet? Hadde jo vært moro å slippe å vente så lenge…. Jeg har trodde jeg må vente i 16 dager etter innsett som det sto i skrivet fra klinikken det gjorde jeg forrige gang.
Jeg er ikke så dreven på forum, ser at emojiene mine ikke kommer med, så setningene blir litt rare…

Du MÅ ikke vente i 16 dager, men det vil gi deg det sikreste svaret, samt at du unngår disse skuffelsene hvis det er antydning til positiv test, også blir det aldri noe :happy:
Hvis du satt Ovitrelle, så ligger den i kroppen og kan gi falske positive. Det sies at den ligger i kroppen i ca 10 dager, men både kortere og lengre er vanlig. Hvis du ikke har testet denne ut (altså testet veldig tidlig, typ fra innsett og sett at strekene blir borte), så KAN det være misvisende resultat hvis du tar én test for tidlig i dpo-land :happy: Da må du eventuelt ta flere og se hvilken vei det går.
Vær med på assistert-tråden! Der er det sååå mange som har masse erfaring :Heartred
Mye nyttig info å hente der også :happy:
Konklusjonen er i hvertfall at det kan være mange svar å få ved å teste tidlig, men det er også fort gjort at man skaper forhåpninger som ender i skuffelse :p
Håper det var oppklarende :Heartred

For ordens skyld: Jeg melder alltid inn resultatet fra testdagen jeg har fått - Ikke hva som eventuelt har vært tidligere :)

Noen som har erfaring med babyplan tidlig staver? Har tatt de i 3 dager nå og de viser en strek. Etter et par timer kommer det fram en skygge. Denne "etterskyggen" har blitt sterkere for hver dag:shifty: Noe på gang eller teite tester?Legger ved bilde på de to siste dagene 10 og 11 dpo.

Vedlegg

• 3A83B1EA-5E09-4A2A-9B82-5620B484740F.jpeg
    3A83B1EA-5E09-4A2A-9B82-5620B484740F.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 168
Noen som har erfaring med babyplan tidlig staver? Har tatt de i 3 dager nå og de viser en strek. Etter et par timer kommer det fram en skygge. Denne "etterskyggen" har blitt sterkere for hver dag:shifty: Noe på gang eller teite tester?Legger ved bilde på de to siste dagene 10 og 11 dpo.
Siden du har tatt testene så tidlig så ville jeg vært ganske optimistisk med tanke på de strekene der! Men ser du de innen fristen? Prøvd noen andre tester ?:happy:

Noen andre som ser en svak svak strek? Venter mensen i morgen men håper inderlig på at den ikke kommer:joyful::love7 Har et lite håp ut fra testen her, eller er det bare ønsketenking tror dere?:Heartred Er den for svak til å skulle ha mensen i morgen?

Vedlegg

• A1E7E497-D17E-4E37-BA32-985FA9420ED7.jpeg
    A1E7E497-D17E-4E37-BA32-985FA9420ED7.jpeg
    1 MB · Visninger: 158
  • E8B62C15-2FB3-45D1-8DDD-47CB82A965B7.png
    E8B62C15-2FB3-45D1-8DDD-47CB82A965B7.png
    919,6 KB · Visninger: 154
  • C27B9A3E-7BBE-4CFD-81EE-2925DAFAB34D.jpeg
    C27B9A3E-7BBE-4CFD-81EE-2925DAFAB34D.jpeg
    738,2 KB · Visninger: 153
Noen andre som ser en svak svak strek? Venter mensen i morgen men håper inderlig på at den ikke kommer:joyful::love7 Har et lite håp ut fra testen her, eller er det bare ønsketenking tror dere?:Heartred Er den for svak til å skulle ha mensen i morgen?
Ser absolutt at det er noe der! Har sett flere som skriver de ikke har fått positiv test før etter IKM. blir spennende om du tester igjen i morgen :happy:

Måtte en kjapp tur på apoteket for å kjøpe clearblue, ble litt ivrig og nysgjerrig på om det kunne vise noe der:happy:Den ukesindikatoren er jo negativ, men kan det rett og slett være fordi det er hakket for tidlig? Står jo den skal kunne vise 1-2 uker:rolleyes:Er jo nesten 2 uker siden el.
Og angående den andre cb-testen, er den sterk nok til at den er positiv?

De to strimlene er positiv nå, den ene ganske så sterk og den andre så vidt den vises… Men når den strimmelen er positiv så lover vel det godt eller hur? Litt skeptisk til det "krysset" som ikke er så klart enda og den digitale, men er lov å håpe nå vel?:joyful:

Vedlegg

• 34FEE2F1-D4CE-4F43-BF26-FEFB07F7BBF8.jpeg
    34FEE2F1-D4CE-4F43-BF26-FEFB07F7BBF8.jpeg
    1.011,6 KB · Visninger: 176
  • CEFF933A-292F-4905-AC6C-2C4E665025BF.jpeg
    CEFF933A-292F-4905-AC6C-2C4E665025BF.jpeg
    1 MB · Visninger: 170
  • 6C399C41-54A2-4D91-AE56-F15A051CF109.jpeg
    6C399C41-54A2-4D91-AE56-F15A051CF109.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 175
Ser absolutt at det er noe der! Har sett flere som skriver de ikke har fått positiv test før etter IKM. blir spennende om du tester igjen i morgen :happy:

Haha, huff, måtte svi av noen flere tester nå og kjøpe cb på det søndagsåpne apoteket et stykke unna, ble litt ivrig:joyful:
Jeg er ikke så god på å tyde tester, men strimlene ble iallefall positiv, den digitale slo ikke ut nå. Kanskje ta en ny digital om et par dager rett og slett:smug:

Haha, huff, måtte svi av noen flere tester nå og kjøpe cb på det søndagsåpne apoteket et stykke unna, ble litt ivrig:joyful:
Jeg er ikke så god på å tyde tester, men strimlene ble iallefall positiv, den digitale slo ikke ut nå. Kanskje ta en ny digital om et par dager rett og slett:smug:
Kjenner meg veldig godt igjen i det! har blitt mange tester og ganske dyrt :hilarious:
Men det er jo såå spennende. Synes det ser lovende ut jeg! Krysser fingrene for deg:happy:

Måtte en kjapp tur på apoteket for å kjøpe clearblue, ble litt ivrig og nysgjerrig på om det kunne vise noe der:happy:Den ukesindikatoren er jo negativ, men kan det rett og slett være fordi det er hakket for tidlig? Står jo den skal kunne vise 1-2 uker:rolleyes:Er jo nesten 2 uker siden el.
Og angående den andre cb-testen, er den sterk nok til at den er positiv?

De to strimlene er positiv nå, den ene ganske så sterk og den andre så vidt den vises… Men når den strimmelen er positiv så lover vel det godt eller hur? Litt skeptisk til det "krysset" som ikke er så klart enda og den digitale, men er lov å håpe nå vel?:joyful:
Dette ser jo veldig lovende ut :happy::Heartred

Ser veldig fint ut! Er du helt sikker på eggløsningen? Jeg hadde positive tester 8 DPO, og negativ digital som du - dagen etter slo den dog ut :)

Ser veldig fint ut! Er du helt sikker på eggløsningen? Jeg hadde positive tester 8 DPO, og negativ digital som du - dagen etter slo den dog ut :)

ja, ganske sikker på at el var 25 okt, så da skal vel egentlig mensen komme i morgen. Men syns testene var så svake til å være så nærme ikm…Og så har jeg hørt/lest at de digitale skal være ganske sensitive, så jeg tør ikke håpe 100% når den er negativ nå:shy:

Kjenner meg veldig godt igjen i det! har blitt mange tester og ganske dyrt :hilarious:
Men det er jo såå spennende. Synes det ser lovende ut jeg! Krysser fingrene for deg:happy:

Haha, huff, ja, det er absolutt dyrt å være prøver, særlig når man holder på en stund:Heartpink
Har dere vært prøvere lenge?

Haha, huff, ja, det er absolutt dyrt å være prøver, særlig når man holder på en stund:Heartpink
Har dere vært prøvere lenge?
Nei vi har vel siden typ mai i år sagt at det «skjer når det skjer», men aktivt prøvere fra og med august, også klaffet det nå på pp3 :Heartred veldig tidlig enda da, håper spiren klamrer seg fast!
Hva med deg?

Nei vi har vel siden typ mai i år sagt at det «skjer når det skjer», men aktivt prøvere fra og med august, også klaffet det nå på pp3 :Heartred veldig tidlig enda da, håper spiren klamrer seg fast!
Hva med deg?

Det er deilig når man kan ha en så avslappet holdning til det egentlig, og ikke kjenne på stresset rundt at det skal klaffe. Jeg har stresset litt, men mindre enn jeg trodde jeg skulle gjøre. Har stresset pga alderen min, er 35 år, samt høyt stoffskifte som kan redusere fruktbarheten noe. Men er bare i pp 2 nå, så da har det i såfall gått raskere enn jeg trodde.

Back
Topp