Noen med erfaring (primolut N)

Bkno7562710

Blir kjent med forumet
Med mensen etter primolut N. Jeg klarte å trigge frem mensen på dag 3 etter bruk av primolut. Så ikke ut som den hadde planer om å komme den dagen. Hadde en vanlig mensen første dagen. Godt med blod og skiftet bind ofte (men på ingen måte en kraftig blødning som det står at det kan komme) mer som det vanlig mens. Beklager detaljer. Men på kvelden på dag 2 stoppet det litt. Bare litt rosa på bindet. Jeg reiser nå på mandag og Skulle da være ferdig med mensen slik at vi kan prøve å bli gravide. Men er redd nå for at blødningene stopper og starter på nytt om noen dager slik at jeg må reise med full mensen. Kan det være normalt med lite mens etter primolut også?

Med mensen etter primolut N. Jeg klarte å trigge frem mensen på dag 3 etter bruk av primolut. Så ikke ut som den hadde planer om å komme den dagen. Hadde en vanlig mensen første dagen. Godt med blod og skiftet bind ofte (men på ingen måte en kraftig blødning som det står at det kan komme) mer som det vanlig mens. Beklager detaljer. Men på kvelden på dag 2 stoppet det litt. Bare litt rosa på bindet. Jeg reiser nå på mandag og Skulle da være ferdig med mensen slik at vi kan prøve å bli gravide. Men er redd nå for at blødningene stopper og starter på nytt om noen dager slik at jeg må reise med full mensen. Kan det være normalt med lite mens etter primolut også?
Jeg har brukt Primolut 4 ganger. En av gangene hadde jeg veldig liten blødning i forhold til hva jeg pleier å ha, så det kan jo være at det ikke kommer mer. Krysser fingrene for det :)

Jeg har brukt Primolut 4 ganger. En av gangene hadde jeg veldig liten blødning i forhold til hva jeg pleier å ha, så det kan jo være at det ikke kommer mer. Krysser fingrene for det :)
Å takk for svar, det hjelper å høre det. Kan jeg spørre hvor mange dager den varte? Og du slet ikke med spotting etter at den var ferdig?

Brukt Primolut utallige ganger. Alltid fått blødning på dag 3 (et par ganger har den kommet dag 4). Den har ikke nødvendigvis alltid vært som en vanlig menstruasjon, men den har alltid gjort jobben sin og aldri forsvunnet for så å komme tilbake. Kan ikke huske at jeg har hatt noe særlig spotting etterpå. Lykke til :)

Brukt primolut en gang, for å re-starte syklus før letrozol-bruk. Tror det tok nesten en uke før mensen kom, og det var sparsommelig blødning i tre dager. En syklus kom og gikk, og ved neste menstruasjon blødde jeg helt vanvittig mye. Tamponger var helt uaktuelt. Måtte bytte bind annenhver time... Heldigvis normal menstruasjon etter disse to.

Har brukt Primolut en del ganger, alltid fått mens på dag 3, bortsett fra nå sist (da kom den dag 4).
Jeg har også hatt veldig korte blødninger til tider, tror bare det er at hvis man ikke har hatt eggløsning, så har man heller ikke bygget opp noen særlig slimhinne, men hvis du har gått lenge uten, så er det klart at alt som har bygget seg over lang tid må ut :)
Har sjelden vanlige symptomer på mensen når jeg har tatt Primolut, har ofte blitt overrasket (da jeg hadde mensen av meg selv kom mensen etter symptomstart som en klokke)

Å takk for svar, det hjelper å høre det. Kan jeg spørre hvor mange dager den varte? Og du slet ikke med spotting etter at den var ferdig?
Jeg har registrert 6 dager i appen, ikke registrert noe spotting etter det, så det er inkludert spottingen. Husker jeg brukte blå ob, og det føltes tørt da jeg tok den ut (dag 2). Bruker vanligvis grønn ob de to-tre første dagene, for så å bruke rosa.

Brukt primolut en gang, for å re-starte syklus før letrozol-bruk. Tror det tok nesten en uke før mensen kom, og det var sparsommelig blødning i tre dager. En syklus kom og gikk, og ved neste menstruasjon blødde jeg helt vanvittig mye. Tamponger var helt uaktuelt. Måtte bytte bind annenhver time... Heldigvis normal menstruasjon etter disse to.
Begynte du på letrozol på bortfallsblødningen?

Brukte primolutt da jeg skulle reise og hadde mensen smerter selv om jeg ikke hadde mensen. Tok 2 om dagen. Da jeg sluttet på pillene fikk jeg mensen 3 dager senere med med en foss av blod fyfaen. Trodde verden gikk under i magen. Har aldri hatt så vondt før. På dag 3 av mensen etter primolutt oppdaget jeg en jævla kjøttklump på bindet. Det luktet døden i seg selv. Hadde jeg sett det uten å ha brukt de pillene hadde jeg trodd det var et dødt misfoster for æsj. Hadde brukt igjen, 3/5 stjerner.

Back
Topp