Våre graviditetstester

Jippi!
Aner ikke hvilken dpo, men fikk i hvert fall denne på 4+4 i går. Tenker da at hcg i hvert fall ikke er svak når den sier 3+, så sov godt i går ☺️

Vedlegg

• A8A2A5A1-BAB2-4B70-9BF2-DC560AE03F22.jpeg
    A8A2A5A1-BAB2-4B70-9BF2-DC560AE03F22.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 62
Om du har fått positiv digital før IKM så må jo det være bare positivt tenker jeg, og i tillegg tatt midt på dagen! Man er jo egentlig ikke mer enn 1-2 før etter IKM? Høres ut som alt er som det skal være spør du meg :happy:

Takk, tror det er fort gjort i slike forum å begynne sammenligne, og bli bekymra. Ser på metode stripsene at urin skal bli romtemperert før bruk. Lurer på hvor viktig det er. Har hatt så svake utslag på de tidligtestene. Så tok samtidig en rfsu son ikke er tidligtest i dag. Og er jo stor forskjell. (Den er den fremste). Pleier dere bruke midtstrøm til tester eller har ikke det noe si.? Føler kanskje det går litt før hcg gir maksimalt utslag. Får prøve vente noen dager til neste test

Vedlegg

• 0AAA01F8-EF63-4C2D-B178-227596FAAB2C.jpeg
    0AAA01F8-EF63-4C2D-B178-227596FAAB2C.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 67
12 dpo. Da var det ikke tvil lenger :angelic:.
CD3AF711-0B6B-4B65-BCCA-40CC421033F4.jpeg

Last edited:
Takk, tror det er fort gjort i slike forum å begynne sammenligne, og bli bekymra. Ser på metode stripsene at urin skal bli romtemperert før bruk. Lurer på hvor viktig det er. Har hatt så svake utslag på de tidligtestene. Så tok samtidig en rfsu son ikke er tidligtest i dag. Og er jo stor forskjell. (Den er den fremste). Pleier dere bruke midtstrøm til tester eller har ikke det noe si.? Føler kanskje det går litt før hcg gir maksimalt utslag. Får prøve vente noen dager til neste test
Ja det er veldig fort gjort. Merker det selv også, men prøver så godt jeg kan å slappe av med at det er veldig forskjellig fra person til person :happy:
Jeg vet ikke hva som er best, men jeg bruker en kopp jeg kjøpte på billigetester.no og har testen oppi der. Har aldri ventet på romtemperatur.
Den med sterkest strek er ikke tidligtest?

Ja det er veldig fort gjort. Merker det selv også, men prøver så godt jeg kan å slappe av med at det er veldig forskjellig fra person til person :happy:
Jeg vet ikke hva som er best, men jeg bruker en kopp jeg kjøpte på billigetester.no og har testen oppi der. Har aldri ventet på romtemperatur.
Den med sterkest strek er ikke tidligtest?

Sant, er på den som er dårligst på det står romtemperert, men så er den sterkest nå lenge etterpå
ja akkurat, den som er tjukkest er fra 25.. ja en får prøve senke skuldrene tror jeg. Noen symptomer er det blitt, og ikm i dag. Så lover jo bra

13 DPO:Heartred

1.test = CB-digital.
2.test = Tidligtest babyplan.
3.test = Vanligtest babyplan.

Vedlegg

• 04C1B416-F302-48BE-A152-F6B9CFC8C63C.jpeg
    04C1B416-F302-48BE-A152-F6B9CFC8C63C.jpeg
    758 KB · Visninger: 95
Metode strimlene er ganske gjerrige på metningen. Jeg sammenlignet metode strimler med make sure (som er gode tester) når jeg testet tidlig, og det var stor forskjell.

Last edited:
Jeg er 5+5 og får fortsatt 2-3 på digital. :( Tok en metode strimmel, og den har jo klar tale fortsatt, men. Skal måle hcg i blod, blir gal av disse digitale.

Vedlegg

• F9863E06-63F2-45D4-8BC0-08B526BDDEE7.jpeg
    F9863E06-63F2-45D4-8BC0-08B526BDDEE7.jpeg
    435,3 KB · Visninger: 87
Her er mine tester fra 10-14dpo, men stresser med at testen i dag tidlig var lik den i går.. ser ikke noe mørkere ut så blir bekymra noen som har erfaringer?

Vedlegg

• 9614473D-7192-4125-AC2C-08322C836C95.jpeg
    9614473D-7192-4125-AC2C-08322C836C95.jpeg
    745,7 KB · Visninger: 76
Her er mine tester fra 10-14dpo, men stresser med at testen i dag tidlig var lik den i går.. ser ikke noe mørkere ut så blir bekymra noen som har erfaringer?
Du bør heller sammenligne stigning annenhver dag. Jeg synes det ser bra ut! :Heartpink Men, når det er sagt, skal man jo egentlig ikke bruke tester til å måle stigning med, det gir ingen sikre svar. Men, lettere sagt enn gjort!

Jeg har også noen like flere dager etterhverandre, ville ikke bekymret meg så mye over det. Og den nest nederste testen, der er jo kontrollstreken sterkere enn den nederste testen, så det kan jo være at det er ulik mengde fargestoff i de to testene også..?

Test igjen om et par dager :)

Når sier dere dere ferdig med testing? Er det etter x antall uker, når streken har blitt like sterk som teststreken, eller hvordan gjør dere det? :rolleyes:

Metode strimlene er ganske gjerrige på metningen. Jeg sammenlignet metode strimler med make sure (som er gode tester) når jeg testet tidlig, og det var stor forskjell.

Rfsu test, syntes den er svak? Ikm i går.

Vedlegg

• 07D02888-67AF-4252-A85C-365E353AF909.jpeg
    07D02888-67AF-4252-A85C-365E353AF909.jpeg
    712,4 KB · Visninger: 57
Er det noen som har erfaring med babyplan tidligtest vs. Metode (apotek1) tidligtest?
Jeg har fått sterke streker på babyplan, men gikk tom for disse idag og kjøpte metode. Mye svakere strek på metode (fortsatt veldig tydelig, men svakere).
Noen som har erfaring med dette? :)

Er det noen som har erfaring med babyplan tidligtest vs. Metode (apotek1) tidligtest?
Jeg har fått sterke streker på babyplan, men gikk tom for disse idag og kjøpte metode. Mye svakere strek på metode (fortsatt veldig tydelig, men svakere).
Noen som har erfaring med dette? :)
Jeg har motsatt erfaring. Streken på babyplan sin tidlig test stoppet opp å bli noe sterkere rundt 3+5, mens metode fortsatte å bli sterkere.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Visninger: 53
Back
Topp