Tok en ny test med et annet merke i dag, negativDette er vel positivt!?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en ny test med et annet merke i dag, negativDette er vel positivt!?![]()
Hvilken test bruker du?
Hvilken test bruker du?
Så gøy å se så mange positive tester her inne! Sniker meg innom fra «prøver forumet» og håper jeg kan henge mer her fremover
11 dpo idag. Fikk disse nå i ettermiddag![]()
Rimelig sikker på det, testet etter EL med både strimler og digital CB. Kan være jeg er 12 dpo, men ikke mer i hvertfallhei igjen, blir bare litt nysgjerrig. Sikker på du ikke er lengre? Er 13 dpo og fikk 1-2 i ettermiddag
Rimelig sikker på det, testet etter EL med både strimler og digital CB. Kan være jeg er 12 dpo, men ikke mer i hvertfall
Men det er jo veldig individuelt hvor mye hcg som produseres i starten ettersom jeg har skjønt? Uten at det ene er noe bedre enn det andre![]()
Om du har fått positiv digital før IKM så må jo det være bare positivt tenker jeg, og i tillegg tatt midt på dagen! Man er jo egentlig ikke mer enn 1-2 før etter IKM? Høres ut som alt er som det skal være spør du megja sant, bare jeg som syntes mine tester er litt svake. Men fikk positiv digital på midt på dagen urin. Ikm i morgen så er vel håp. Tok ok en sånn test ofte som ikke er tidlig test og var nå en svak strek på den så er nå i alle fall over 25