Noen som ikke har vært kvalm i tidligere graviditeter?

Sunshiine92

Forelsket i forumet
Jeg kjenner jeg nesten etterlyser litt kvalmen. Men jeg er jo ikke så langt på vei heller. Men hode er så stressa over at jeg ikke har blitt kvalm enda. Er 5+5 nå . Ømme pupper, har hatt murringer og litt ligament smerter. Kanskje litt uggen men ikke noe som likner den kvalmen jeg har hatt med de to andre. Noen som har gjennomgått ett svangerskap uten kvalme? Jeg er kanskje ikke langt nok på vei heller for st den skal ta løs heller. Men har vært rundt uke 6-7 den har starta tidligere.

Jeg er heller ikke på langt nær like kvalm nå som jeg var i forrige svangerskap. Men prøver å bare være glad for det! Og kvalmen kan jo fortsatt komme.. Jeg er 6+1 nå. Sist kasta jeg opp uke 6 til og med 12

Jeg er heller ikke på langt nær like kvalm nå som jeg var i forrige svangerskap. Men prøver å bare være glad for det! Og kvalmen kan jo fortsatt komme.. Jeg er 6+1 nå. Sist kasta jeg opp uke 6 til og med 12
Takk for svar! Nesten litt godt å være flere som ikke er like kvalme som sist. Får tenke positivt ar det er jo bra man ikke er dårlig. Håper vi slepper unna den forferdelige kvalma. Men så blir man også litt bekymra også da:nailbiting:

Takk for svar! Nesten litt godt å være flere som ikke er like kvalme som sist. Får tenke positivt ar det er jo bra man ikke er dårlig. Håper vi slepper unna den forferdelige kvalma. Men så blir man også litt bekymra også da:nailbiting:
Ja, merker at jeg ser etter alle tegn som bekrefter at ting er som de skal, men vi får jo ikke gjort så mye til eller fra uansett, så det hjelper ingen å stresse. Lett å si kanskje ;p

Ja, merker at jeg ser etter alle tegn som bekrefter at ting er som de skal, men vi får jo ikke gjort så mye til eller fra uansett, så det hjelper ingen å stresse. Lett å si kanskje ;p
Hehe, ja det er så sant. Hadde vært digg å vært helt avslappa til graviditeten å ikke sammenligne så mye med de to forrige for de var jo veldig så forskjellige de og når man tenker over det. Hyperemisses med første og kvalm om morgonen med andre, som gikk å spise bort egentlig. Så kanskje man burde være mer avslappa til forskjellene :hungry:

Sniker. Fødte i 2019- opplevde ikke kvalme i det svangeskapet :rolleyes:

Veldig likt med meg! Den lille kvalmen jeg kan føle på må er ingenting i forhold til forrige gang. Kastet opp fra uke 6-19 :hilarious:

Jeg var veldig kvalm i første svangerskap, men det begynte ikke skikkelig før uke 6. I de to andre var jeg litt småuggen av og på, også det etter uke 6. Nå kjenner jeg antydning til uggenhet en sjelden gang, men kjenner litt andre småting så satser på at det er som det skal. Ikke har jeg kommet til uke 6 heller.. :)

Veldig likt med meg! Den lille kvalmen jeg kan føle på må er ingenting i forhold til forrige gang. Kastet opp fra uke 6-19 :hilarious:
Så gøy! Rart det kan være så forskjellig. Samtidig som det er veldig greit at det er forskjell på svangerskapene. Først i dag har jeg kjent på litt mer uggen, men ikke sånn det gjør no heldigvis:joyful:

Så gøy! Rart det kan være så forskjellig. Samtidig som det er veldig greit at det er forskjell på svangerskapene. Først i dag har jeg kjent på litt mer uggen, men ikke sånn det gjør no heldigvis:joyful:
Ja, det er ufattelig deilig! Fortsatt litt tidlig da (er 4+4), så det kan jo komme, men har bestemt meg for at jeg skal slippe denne gangen :laughing001 der har jeg fortjent syns jeg :laughing021
Så bra, håper vi slipper mer :joyful:

Eneste symptom jeg hadde begge svangerskap var at magen vokste og sykt lysten på appelsinjus!

Back
Topp