Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre ut som skyggeHva skal man si om denne? Har hatt samme styrke på test siden sist lørdag, venta 1 uke mellom testingen og den har ikke økt. Er det bare skygge da mon tro?![]()
Tror digital vil gi utslag i dag, hvor mange dpo?Er så glad for at det blir strek på ulike tester! Har også fått strek på Metode tidlig. Har dere trua på at en digital kanskje kan gi utslag imorgen?
Vis vedlegget 370068
Vis vedlegget 370069

11 dpoTror digital vil gi utslag i dag, hvor mange dpo?![]()
Har troa11 dpo![]()

Tror ikke jeg tør å teste i dag. Er redd for at den ikke skal gi utslagHar troa![]()
Venter til imorgen, og håper på det beste 
Positiv digital i dagEr så glad for at det blir strek på ulike tester! Har også fått strek på Metode tidlig. Har dere trua på at en digital kanskje kan gi utslag imorgen?
Vis vedlegget 370068
Vis vedlegget 370069

Gratulerer så mye

Gratulerer!!![]()
Gratulerer!![]()

Når du fikk den der på vanligtest så vil jeg tro at digital fint kan slå ut i dag!11 dpo idag... Hva tror dere? For svak til at det er noe? Er på PP15, så tør ikke håpe engang... Dette er vanlig babyplan strimmel... Er det for tidlig å teste igjen ikveld? Har bare tre tester igjen... Og en digital![]()
Denne gir nok utslag på den digitale11 dpo idag... Hva tror dere? For svak til at det er noe? Er på PP15, så tør ikke håpe engang... Dette er vanlig babyplan strimmel... Er det for tidlig å teste igjen ikveld? Har bare tre tester igjen... Og en digital![]()
Ta den imorgen tidlig! Gratulerer så mye! 
Metode slår ut litt senere enn babyplan er min erfaringNoen som har erfaring med babyplan vs metode? Begge tidligtester. Jeg har fått sterk strek på babyplan i flere dager, men gikk tom og kjøpte metode. Fikk en del svakere strek der. Håper og tror det er pga annet merke at de viser forskjellig. Noen med samme erfaring?![]()
Når du fikk den der på vanligtest så vil jeg tro at digital fint kan slå ut i dag!
Tror dere? Jeg tør nesten ikke tenke på det... Og er ingen erfaren tester egentlig, selv om jeg har fire barn fra førDenne gir nok utslag på den digitaleTa den imorgen tidlig! Gratulerer så mye!
![]()
dette er så nervepirrende...Jeg hadde svakere test enn deg når min digital slo utTror dere? Jeg tør nesten ikke tenke på det... Og er ingen erfaren tester egentlig, selv om jeg har fire barn fra førdette er så nervepirrende...